شمار شهدای فلسطینی از مرز 22 هزار نفر عبور کرده و تعداد مجروحان به 57 هزار و 35 نفر رسیده است.

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: برخی از کاربران شبکه های اجتماعی با بازنشر فیلمی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به قبرستانی در غزه و ویران کردن آرامگاه فلسطینیان با بلدوزر نوشته‌اند که صهیونیست‌ها به دلیل سکوت جامعه جهانی در برابر جنایات امروز غزه از کنترل خارج شده اند.

وزارت بهداشت دولت مستقر در نوار غزه از افزایش قربانیان حملات مرگبار رژیم صهیونیستی به دست کم ۲۲ هزار و ۶۰۰ شهید و بیش از ۵۷ هزار و ۹۰۰ زخمی خبر داده است.

کد خبر 821429

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیدعلی IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    2 0
    لعنت بر یهودیهای صهیونیست کودک کش.. درطول تاریخ سابقه نداشته درجریام جنگ قبرستانی را خراب کنند. اینا خیلی بدذات وکثیف ونجسن. ان شاءالله مقاومت فلسطینی پیروز این میدان جنگ نابرابر باشه وخداوند این اسرائیل وآمریکا راسرنگون کنه. اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    2 0
    باید همه کشورهای جهان اعم از کشورهای اسلامی یا غیر اسلامی هم بصورت مجزا و منفرد و هم بصورت جمعی با مشارکت سایر کشورها ، شکایات خود را بر ضد جنایات اسرائیل از جنبه های مختلف حقوق بشری به دادگاه کیفری دیوان لاهه ارائه نمایند و اسرائیل و دولتمردان و حامیان غربی آنها را در این دادگاه به چالش بکشند. قطعا دادگاه ناچار است برای برون رفت از فشار این همه شاکی و با استناد به قانون و مدارک و مستندات و شهود ارائه شده رای به نسل کشی اسرائیل بدهد. دولتها و ملت ها نباید فقط با 2 یا 3 مورد شکایت کار را تمام شده بدانند و باید از جنبه های مختلف و با تعدد شکایات اسرائیل را ناگزیر به تمکین از قوانین بین المللی نمایند.