وزیر کشور گفت: افرادی که این جنایات را رقم زدند منتظر پاسخ کوبنده و قاطع دستگاه های امنیتی و انتظامی ایران باشند.

احمد وحيدي

به گزارش همشهری آنلاین، احمد وحیدی، وزیر کشور در گفت‌وگو با شبکه خبر اظهار کرد: ساعت ۱۵ ظهر اولین انفجار رخ می دهد و هنگامی که باقی زائران به کمک مصدومان می آید انفجار دوم در ساعت ۱۵:۲۰ رخ می دهد و تعدادی دیگر از افراد در حادثه دوم دچار حادثه می شوند.

وی افزود: هم اکنون در کرمان عادی است و همه چیز در کنترل نیروهای انتظامی و امنیتی است و آرامش برقرار است.

وحیدی بیان کرد: این توطئه جدید ادامه همان توطئه هایی بود که این افراد مدت ها به دنبال آن بودند و در مراسمات مختلف سعی در رسیدن به اعمال شوم خود بودند.

وزیر کشور گفت: افرادی که این جنایات را رقم زدند منتظر پاسخ کوبنده و قاطع دستگاه های امنیتی و انتظامی ایران باشند و این افراد بدانند که سیلی محکمی می خورند.

وی گفت: این جنایت علیه افرادی شد که به دنبال عشق خود و اسطوره مقاومتشان یعنی حاج قاسم بودند.

وزیر کشور بیان کرد: علت و نحوه انفجار در حال بررسی است و هنگامی که قطعی شد به استحضار مردم می رسانیم.

کد خبر 821487

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    جنایات اقدام تروریستی به کرمان بدون حمایت آمریکا جنایتکار انجام نمی‌شد. جنایات اقدام تروریستی به کرمان بدون حمایت اسرائیل جنایتکار انجام نمی‌شد. آمریکا و اسرائیل 100 درصد فقط اقدام تروریستی در کرمان نقض دارند و دست داشتند.
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    داعش وحشی از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند داعش منتسب به آمریکا و انگلس و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این سه کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند. و دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره هم از سال 2011 هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
  • شاهرخ IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 0
    اقای وزیر کشورشما اصلا اظهار نظر نکن که حال ادم رو خراب میکنی اخه اقای وحیدی وقتی نمب توانی وزارت کشور که یک وزارتخانه ی امنیتی انتظامی است مدیریت بکنید خب نپذیر مسئولیت رو در زمان وزارت شما این همه ترور ورود اشرار حمله به کلانتری ۱۶ انفجاراتو حمله به شاهچراغ شیراز همه این موارد و حوادث در زمان مدیریت شما در وزارت کشور اتفاق افتاده داداش من هنوز دنبال سیلی زدن به دشمن هستی ؟ هنوزهم حرفی برای گفتن به این مردم نجیب داری ؟ بابا جان فوقش دو خط نوشتن استعفا چرا مردم باید شهید بشوند ؟ پس نیروهای انتظامی در استان کرمان کجا بودند ؟