شورای‌عالی امنیت ملی در پی حادثه تروریستی روز گذشته در مراسم چهارمین سالگرد شهید سلیمانی، صبح امروز تشکیل جلسه داد و تصمیماتی در رابطه با تسریع در شناسایی و مجازات آمران و عاملان این رخداد اتخاذ کرد.

شورای امنیت کشور

به گزارش همشهری آنلاین، در پی حادثه تروریستی از سوی دشمنان وحدت و انسجام ملت ایران در مراسم چهارمین سالگرد شهید سلیمانی، جلسه شورای‌عالی امنیت ملی جهت اخذ تصمیمات میدانی، در اولین فرصت تشکیل و پس از ارائه و بررسی گزارشات مراجع اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی مقرر شد:

۱- دستگاه‌های اطلاعاتی سرنخ‌های به دست آمده از این عملیات تروریستی را با سرعت پیگیری و عاملین مزدور آن را شناسایی و معرفی کنند.

۲- نقش مغزهای مفسدی که همواره با حمایت از تروریست‌ها در هدف قرار دادن کور زنان و مردان و کودکان بی‌گناه در نقاط مختلف جهان نقش‌آفرین بودند، در این حادثه به طوری دقیق شناسایی و گزارش کنند.

۳- دستگاه‌های ذیربط نسبت به پیش‌بینی و پیگیری و برخورد قاطع با عاملان و مجازات عادلانه آمران یا پشتیبانان این جنایت اقدام کنند.

در انفجارهای بزدلانه تروریستی عصر چهارشنبه سیزدهم دی ۱۴۰۲ در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی تا این لحظه ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شده‌اند.

کد خبر 821653

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 9
  • کارشناس سیاسی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 0
    بنیانگذاروحمایت کننده نامحسوس گروه تروریستی داعیش وهابیون ال سعودی هستند اینها پولهای بادآورده نفت را صرف گروههای تکفیری و تروریستی میکنند هیچکس بجز اینها نمیتواند هزینه های سنگین سلاحها و حقوقهای نامتعارف تروریستها را تامین کند تمام سعی وهابیوین جلوگیری ازعزاداری امام حسین (ع) درعراق است اگر قاسم سلیمانی نبود اینها بارگاه سیدالشهداء را ویران میکردند.همانگونه که درطول تاریخ این خاندان منحوس چندین باراقدام به تخریب بارگاه اباعبدالله الحسین کرده بودند. ازروزیکه ایران روابط دیپلماتیک با وهابیون ال سعود برقرارکرد تردد داعیش هم در کشورشروع شد. تاریخ رذالت وهابیون سعودی را حتما مطالعه کنید.