افزایش قیمت بلیت سینماها در برخی سینماهای مدرن و ممتاز از هفته گذشته، روی اکران آنلاین فیلم‌ها در پلتفرم‌ها هم اثر گذاشته و برخی پلتفرم‌ها فیلم‌ها را با قیمت ۸۰ هزار تومان اکران آنلاین می‌کنند.

زخم کاری

به گزارش همشهری آنلاین، هفته گذشته دبیر شورای صنفی نمایش اعلام کرد که سینماهای مدرن و نیز سینماهای ممتاز اجازه دارند تا در سئانس‌های پیک و روز های آخر هفته، قیمت بلیت را تا سقف ۸۰ هزار تومان افزایش دهند و این تغییر قیمت را کاملا اختیاری عنوان کرد. حالا گویا افزایش اختیاری قیمت بلیت سینماها به اکران آنلاین هم سرایت کرده و برخی پلتفرم‌ها بلیت‌های اکران آنلاین‌شان را ۲۰ هزار تومان افزایش داده‌اند. بلیت اکران آنلاین «کت چرمی» با احتساب مالیات نزدیک به ۸۵ هزار تومان می‌شود.

درحال حاضر پلتفرم فیلیمو فیلم‌هایش را در اکران آنلاین با بلیت ۸۰ هزار تومانی به فروش می‌رساند که البته با احتساب مالیات ۷ هزار و ۲۰۰ تومانی، این مبلغ به ۸۷ هزار و ۲۰۰ تومان می‌رسد. فیلم‌های «شهر هرت» به کارگردانی کریم امینی، «کت چرمی» به کارگردانی حسین میرزامحمدی، «دست انداز» به کارگردانی کمال تبریزی و «پرونده باز است» به کارگردانی زنده‌یاد کیومرث پوراحمد در این پلتفرم به صورت آنلاین اکران شده‌اند. فیلم «ابجی» که به شکل اختصاصی در نماوا اکران شده بلیتش ۶۰ هزار تومان است.

پلتفرم نماوا درحال حاضر فیلم «آبجی» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده را به صورت آنلاین اکران کرده است. قیمت بلیت این فیلم ۶۰ هزار تومان است که با احتساب مالیات ۵ هزار و ۴۰۰ تومانی، مخاطبی که قصد تماشای این فیلم را دارد باید ۶۵ هزار و ۴۰۰ تومان بپردازد.

پلتفرم فیلم‌نت درحال حاضر فیلم‌های «آهنگ دو نفره» به کارگردانی آرزو ارزانش، «بی‌مادر» به کارگردانی مرتضی فاطمی، «عروسی مردم» به کارگردانی مرتضی توکلی و «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی و «سه کام حیس» ساخته سامان سالور را با قیمت بلیت ۶۰ هزار تومان اکران آنلاین کرده. این پلتفرم برای اکران آنلاین فیلم «دِرب» به کارگردانی سید هادی محقق، قیمت ۴۰ هزار تومان را در نظر گرفته و فیلم کوتاه «وضعیت اورژانس» به کارگردانی مریم اسمی را ۲۵ هزار تومان اکران می‌کند.

«آهنگ دونفره» همراه با فیلم‌های چون «مصلحت»، «بی مادر» و… با بلیت ۶۰ هزار تومانی در فیلمنت اکران شده است. با توجه به اینکه قیمت بلیت‌های سینماها هم افزایش پیدا کرده، به احتمال زیاد بسیاری از مخاطبان تصمیم می‌گیرند برای تماشای فیلم‌های مورد علاقه‌شان تا زمان اکران آنلاین صبر کنند. اکران آنلاین از یک طرف این فرصت را می‌دهد که با یک بلیت، تعداد زیادی از افراد خانواده و دوستان کنار هم فیلم را تماشا کنند و هم ۸ ساعت تاریخ انقضا دارد و در هر صورت به صرفه است. باید دید آیا افزایش قیمت بلیت، روی استقبال مخاطبان از اکران آنلاین اثر خواهد گذاشت یا خیر.

منبع: فیلم نیوز

کد خبر 821958

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha