یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
۰ نفر

 شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه ۱۷ دی با رشد یک هزار و ۱۰۴ واحدی، در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۵۴ هزار و ۸۱۶ واحد قرار گرفت.

بورس تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شاخص هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۹۳۱ واحدی به ۷۶۰ هزار و ۲۹ واحد رسید. نمادهای «فولاد و وکغدیر» بیشترین تاثیر مثبت و «کچاد و همراه» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

امروز حدود ۵ میلیارد و ۴۴۴ میلیون سهم، اوراق مالی و حق تقدم در ۳۵۵ هزار معامله بورس تهران دادوستد شد و ارزش آن به حدود ۳۶ هزار میلیارد ریال رسید.

شاخص فرابورس نیز در پایان معاملات امروز با ۶۱ واحد افزایش به ۲۶ هزار و ۲۴۱ واحد رسید.

امروز در بازار فرابورس ۳ میلیارد و ۹۲۰ میلیون سهم، اوراق مالی و حق تقدم به ارزش تقریبی ۲۱۵ هزار و ۵۷۵ میلیون ریال در حدود ۲۳۴ هزار معامله دست به دست شد.

کد خبر 822394
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • به کدامین گناه؟ IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    1 0
    باز هم سبز لجنی! سهم ها منفی شاخص مثبت
  • فعال اقتصادی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    3 0
    با توجه به عدم اعتماد مردم به بورس دولتی .تنها راه استقبال مردم اینستکه حداقل اجازه دهند تعدادی از سهام در کوتاه مدت رشد چند صد درصدی را تجربه کنند و عده ای در کوتاه مدت سود زیادی ببرند همین امر باعث خواهد شد عده زیادی که الان برای سرمایه گزاری سردر گم هستند وارد بورس شوند بدینترتیب در کوتاه مدت عده زیادی وارد بورس خواهند شد البته بشرط اینکه دوباره دولتمردان مثل سال 99 جیب ملت را نزنند که انهم بعید است .