سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

تهران با بارش برف سپید پوش شد

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) و فردا (سه‌شنبه) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم خواهد بود و با توجه به پایداری هوا، شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی مهیاست.

از اواخر وقت سه‌شنبه ـ با ورود سامانه بارشی به کشور ـ در برخی مناطق آذربایجان غربی بارش باران و برف رخ می‌دهد.

چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غرب سواحل دریای خزر، پنجشنبه در مناطقی از نوار غربی استان‌های ساحلی دریای خزر، دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی و البرز مرکزی و جمعه در مناطقی از نوار غربی، دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی بارش باران و برف، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

امروز در بعضی ساعات در جنوب شرق کشور سرعت وزش باد افزایش می‌یابد و خیزش گرد و خاک در برخی از این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

جمعه در برخی مناطق شمال غرب، غرب، شمال شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

همچنین، چهارشنبه و پنجشنبه در نوار شمالی و غرب کشور کاهش محسوس دما رخ می‌دهد.

امروز و فردا دریای عمان مواج خواهد بود.

کد خبر 822593

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاغی IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 0
    مردم که آلوده به گناهان زیادی هستن مگر خداوند مهربان به معصومیت کودکان این مرز وبوم دلش بسوزد و از گناهان ما بگذرد و لطفش شامل حال این مردم شود خداوندا تورا قسم به مقدسات به بچه های بیگناه ایران رحم کن و نعمت هایت را از ما دریغ نفرما