گل محمدی که برای پشت سر گذاشتن تعطیلات به خارج از کشور رفته است دیگر حاضر به مذاکره با مدیرعامل باشگاه نیست

درویش - گل محمدی

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه پرسپولیس در حالی دنبال انتخاب جانشین برای یحیی گل محمدی در نیم فصل دوم است که سرمربی سرخپوشان استعفای کتبی به باشگاه نداده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه از ابتدای فصل چالش‌های متعددی با گل محمدی داشت که اوج آنها بی توجهی به نامه اخطار سرمربی تیم به باشگاه بابت عدم دریافت مطالبت فصل گذشته و همچنین فصل جاری این تیم بود.

درویش نه تنها در همان برهه زمانی تصمیم به جریمه ۱۰ درصدی اعضای تیم با مصوبه هیأت مدیره باشگاه گرفت بلکه مطالبات گل محمدی را نیز به طور کامل پرداخت نکرد تا مشکلات سر جای خود باقی بماند.

رفتار درویش با کادر فنی و بازیکنان تیم کار را به جایی رساند که هیأت مدیره باشگاه نیز علیه مدیرعامل موضع گرفت تا زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر درویش نیز به گوش برسد.

عدم موافقت سازمان‌های مربوطه مبنی بر بازگشت یکی از مدیران عامل سابق سرخپوشان باعث شد تا درویش به فعالیت خود ادامه دهد ولی طاقت گل محمدی لبریز شد تا پس از بازی با مس رفسنجان در آخرین بازی دور رفت از پست خود استعفا دهد.

گل محمدی با وجود استعفای شخصی خواستار رسیدگی به درخواست کتبی دو ماه پیش خود مبنی بر فسخ قرارداد است. او بابت مطالبات فصل گذشته مبلغی حدود ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان طلب دارد. همچنین در فصل جاری نیز حدود ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان می‌خواهد که درویش همچنان آن را نپرداخته است.

وکیل گل محمدی در آخرین دیدار خود با درویش اعلام کرد حاضر به دریافت ۸ میلیارد تومان و سپس امضای تفاهم نامه برای عدم هرگونه شکایت از سرخ‌ها است. این در حالی است که درویش همچنان از هرگونه توافق با یحیی امتناع می‌کند و انتظار دارد سرمربی سرخ‌ها بدون دریافت پول از این تیم جدا شود.

گل محمدی که برای پشت سر گذاشتن تعطیلات به خارج از کشور رفته است دیگر حاضر به مذاکره با مدیرعامل باشگاه نیست اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد یکی از اعضای پر نفوذ هیأت مدیره همچنان علاقه به بازگشت اوست تا شاید همین امر تغییرات مهمی را در کادر مدیریتی ایجاد کند.

کد خبر 822803

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • آسمان IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    3 0
    والا بخدا مردم بدبخت دارن از گرسنگی میمیرن اینا خوشی زده زیر دلشون 8ملیارد بدهی همسایه ما بیچاره کتونی اورده واس فروش از سر بدبختی جفتی 200 کسی ازش نمیگیره موندن رو دستش
  • بازنشسته IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    3 0
    مابازنشستگان ازبدبختی وبی پولی داریم میمیریم اونوقت اینا هرکدومشون رفتن به خارج کشوروباخانواده دارن حال میکنن...
  • علی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 0
    این یحیی تا پولوشو نگیره استعفا نمیده پرسپولیس داره نابود میشه
    • سبد حسن IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
      0 2
      چه ربطی داره این حرف جنابعالی زحمت کشیده پولش رو هم باید بگیره، مجانی پولی نگرفته که بعد ، هرجا دوست داشته باشه میتونه بره مسافرت نکنه بابت سفر رفتنش از شما باید اجازه بگیره؟؟ در ضمن اگر اعتراضی بابت درامدش دارید، اگر توانش رو داری تشریف ببرید مربیگری کنید از گلمحمدی بیشتر بگیر
  • حسین IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 1
    روز اول گفتم فقط جدی شدنش به این خاطر بوده که به یحیی گفتن که امثال ممکنه نتونن مثل هرسال علنی کمکش کنن وچون دستور بالا دستی بالادستیهای ورزشی رو لازم داشتن پس بایدشدیدا تحت فشارمیگذاشت که حالا باهر قولی که بهش بدن حتما برخواهدگشت فقط یک شوی تبلیغاتی بوده که اونم توتعطیلات ومسافرت کمتر بهش گیربدن وپس
  • ناشناس IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    0 1
    خداراشکرکه رفت تیم نفس کشید ازبس برای تیم حاشیه درست کرد قبلش اززحماتش بابت قهرمانی ها تشکر میکنیم امادیگرچیزی برای ارائه کردن نداشت
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    1 0
    مدیرعامل !!!وقتی یحیی اونو انداخت بیرون یعنی یحیی هم وزیر ورزش است وهم مربی است و مدیر عامل کشک هست
  • ناشناس IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    1 0
    آخه ورزشکاران رشته های دیگر هم خیز برداشته اند برای دریافت دستمزدهای چندین میلیاردی مانند کشتی گیران.دراصل ورزش و ورزشکار در ایران مافیایی است برای خشکاندن ایران یک گروه زیادی که به شدت نفوذ کرده اند میان مغز و پوست و گوشت اداره کننده گان کشور برای تاراج.در آمد در ایران.تفریح و عشق و حال در حاشیه خلیج فارس.اروپا.امریکا.استرالیا کشورهای ثروتمند آفریقا و هر جایی دیگر که میلشان باشد هم ثروت کشور را به یغما می برند هم از همدیگر برای ملت اسطوره سازی می کنند