مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
۰ نفر

شهردار منطقه ۱۵ از پلمب خانه های پلاک قرمز در محله های شوش و اتابک خبر داد و گفت: این فرایند تا پایان سال همچنان ادامه خواهد داشت.

پلاك قرمز

به گزارش همشهری آنلاین؛محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ در رابطه با آخرین وضعیت خانه‌های مسئله دار در این منطقه گفت: از ابتدای سال تا کنون ۴۲ باب خانه پلاک قرمز در محلات اتابک و شوش شناسایی و پلمب شده اند و این کار بنا به درخواست شهروندان ادامه خواهد داشت.

همچنین آن طور که شهردار منطقه عنوان کرده: «از ابتدای امسال، ۷ هزار و ۸۸۳ معتاد متجاهر از محلات (منطقه ۱۵) جمع آوری و به مراکز اقامتی (یاورشهر) منتقل شده‌اند. طرح‌ها و اقدامات مستمری برای پاکسازی محدوده شوش و اتابک از وجود جرائم و معتادان متجاهر انجام شد و بهبود کیفیت زندگی شهروندان هدف اجرای این طرح‌ها بوده است.»

خانه‌های موسوم به پلاک قرمز در واقع به خانه‌هایی گفته می‌شود که محل تجمع معتادان و افراد آسیب دیده هستند. این خانه‌ها در کلونی‌های آسیب از جمله محله‌های هرندی، شوش، اتابک و ... وجود دارد و اسباب نارضایتی و گلایه شهروندان شده‌اند. از این رو شهرداری تهران در قالب قرارگاه اجتماعی با مشارکت مردم آنها را شناسایی و با حضور ماموران نیروی انتظامی و دستگاه قضایی این خانه ها پلمب می‌شوند.

کد خبر 823260

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha