«یک بار یکی از فرماندهان روس، یک عکس از حاج قاسم را روی میز من دید و گفت من دوست دارم یک عکس از ایشان داشته باشم. این خیلی بین روس‌ها مرسوم نیست. من هم عکس خوبی از حاجی که با لباس نظامی بود را به او دادم»

قاسم سلیمانی

به گزارش همشهری‌آنلاین، به بهانه چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم، خبر گزاری تسنیم، جنگ سوریه و حوادث یک دهه از بحران این کشور را در گفتگو با یکی از فرماندهان شاخص اطلاعات نیروی قدس بررسی کرد.

«حاج یونس» از جمله اولین فرماندهان نیروی قدس بود که از آغاز تا پایان بحران سوریه به همراه شهید سلیمانی در این کشور حضور داشت. او در بخشی از این گفت وگو ماجرای جالبی را روایت می کند.

یک روایت گفته نشده؛ حاج یونس از حاج قاسم می گوید | فرمانده اطلاعات سپاه قدس از سخت‌ترین لحظات سردار سلیمانی گفت | درخواست جالب فرمانده روس + تصاویر

۱۰ قاب کمتر دیده شده از سردار سلیمانی | این تصاویر حاج قاسم در سوریه را حتما ببینید

تصویر حاج قاسم در خانه فرمانده روس

من معتقدم احترامی که فرماندهان روس در سوریه برای حاج قاسم قائل بودند، مانند برخی از اسطوره‌های تاریخی خودشان بود؛ حاج قاسم را قلباً دوست داشتند.

یک بار یکی از فرماندهان روس، یک عکس از حاج قاسم را روی میز من دید و گفت من دوست دارم یک عکس از ایشان داشته باشم. این خیلی بین روس‌ها مرسوم نیست. من هم عکس خوبی از حاجی که با لباس نظامی بود را به او دادم چون روس‌ها از تصاویر نظامی خوششان می‌آید.

 تصویر حاج قاسم در خانه فرمانده روس ؛ یک ماجرای شنیدنی از زبان حاج یونس

چند ماه قبل که دوباره او را دیدیم، گفت آن عکس را در یکی از بهترین جاهای خانه‌ام نصب کرده‌ام.

این فکر استراتژیک حاجی بود که روس‌ها را در سوریه به میدان آورد و تا الان هم ارتباط و همکاری خوبی داریم.

کد خبر 823407
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha