شهردار تهران در جمع مردم «ری» گفت: به لطف الهی این انقلاب که امام (ره) و رهبری درباره آن وعده دادند، به نهضت جهانی خواهد پیوست، مهم این است که ما در صحنه باشیم. اگر ملت در صحنه باشد هیچ دشمنی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

زاكاني شهردار تهران

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی شهردار تهران در یادواره شهدای دفاع مقدس، جبهه مقاومت و امنیت که در مسجد جامع حضرت اباصالح‌المهدی (عج) برگزار شد، با حضور در جمع مردم « ری» پای صحبت‌های آنان نشست.

شهردار پایتخت در این مراسم با بیان اینکه نیم نگاهی به زندگی شهدا انسان را متنبه می کند، افزود: یادمان نرود وقتی حاج‌قاسم شهید شد مقام معظم رهبری فرمودند که بهای این شهادت اخراج آمریکایی‌ها از منطقه است و امروز آمریکایی‌ها در اوج فضاحت در مسیر اخراج هستند. این نشان از بیداری مردم است که به واسطه مظلومیت و خون شهید سلیمانی احیاء شده است.

شهردار تهران افزود: تفکر انقلاب اسلامی که امام(ره) فرموده بود، در دفاع مقدس صادر شد و در اقصی نقاط کره زمین برای دشمنان ایران و اسلام جهنم درست کرده و نمی گذارد که ملت‌ها را استثمار کنند. از آنجایی که آنها مثل زالو عادت کرده‌اند که خون ملت‌ها را بمکند، وقتی زمینه این کار را نداشته باشند به قهقرا و نابودی خواهند رفت.

زاکانی افزود: به لطف الهی این انقلاب که امام (ره) و رهبری درباره آن وعده دادند، به نهضت جهانی خواهد پیوست و مهم این است که ما در صحنه باشیم. اگر ملت در صحنه باشد هیچ دشمنی نمی تواند کاری از پیش ببرد.

او با اشاره به اینکه ما بیشتر سختی راه را آمدیم و به گام‌های آخر رسیدیم هر چند گام‌های آخر سخت تر است اما حلاوت رسیدن به قله خیلی بیشتر خواهد شد، گفت: بنابراین مهم این است که در صحنه باشیم و نگذاریم دشمنی که ما از در بیرونش کردیم از پنجره داخل شود. خیلی ها به این امید بسته‌اند که راه انقلاب را مسدود کنند، راه مقابله با آنها تمسک به اسلام، تبعیت از رهبری و نوکری مردم است، اگر این سه مورد را سر لوحه اقدامات قرار دهیم، کشور ما آباد می‌شود.

شهردار پایتخت گفت: اسلام راه سعادت است و رهبری آنچه که برای ما می خواهد خیر و برکت است ، مردم آنچه که برای ما می‌گذارند نعمت است و اگر در این مسیر حرکت کنیم لطف الهی بیشتر شامل حال ما خواهد شد.

کد خبر 823646
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • GB ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    9 1
    یعنی واقعا اینا فازشون چی
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    8 1
    آقای شهردار بهتره وظایفش را انجام بده تا شهر تهران از این وضع اسفناک بیرون بیاد..
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    0 0
    شهر داری های استانها باید در شهرک های صنعتی کارخانه ی تولید فیبر نوری مدم نوری و اینترنت نوری را خریداری نموده و پیاده و نصب نموده و اشتغال زائی را شروع نموده تا کارتون خواب ها برچیده بشوند. و کشور داررای اینترنت نوری کشور های پیشرفته پیشرفته و غیر حضوری بشود.
  • هوای آلوده IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    1 0
    آقای شهرداربه بلوارتاسیسات نفتی ری توجه فرماییدکه درختانش خشک شده نه شهرداری باقرشهرمسئولیت می پذیردنه منطقه۲۰
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    0 1
    در پاسخ به شخصی که نوشته وضع تهران اسفناک است عرض میکنم . اگر زمان شاه موقعی که 6میلیون بشکه نفت میفروختیم به تهران می امدی و چندین حلبی اباد و گود عرب ها و گود دروازه غار و شیرهای فشاری را در تهران میدیدی چه میگفتی ؟ تازه انموقع جمعیت تهران یک چهارم امروز بود . امروز تهران دارای چندین اتوبان است . از گود و حلبی اباد و خرابه ها خبری نیست . اما شهر دائما نیاز به رسیدگی دارد ولی بدون منفی بافی و ذهنی بیمار