سامانه بارشی که از چهارشنبه اغلب استان ها را با بارش برف و باران همراه کرده است، همچنان ادامه دارد. به گفته کارشناس سازمان هواشناسی کشور، شدت بارش ها در برخی استان ها به گونه ای است که هشدار سطح قرمز صادر شده است.

برف

به گزارش همشهری آنلاین، فریبا گودرزی به همشهری می گوید: «شنبه(۲۳ دی) در استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، لرستان، گیلان، مازندران و برخی از مناطق ایلام، غرب چهارمحال و بختیاری، شمال خوزستان، همدان، قزوین، تهران و البرز بارش برف و باران را شاهد هستیم.»

او ادامه می دهد: «شدت بارش‌ ها در حد هشدار سطح قرمز است. در واقع برای جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال غرب کردستان، ارتفاعات اردبیل و ارتفاعات آذربایجان شرقی هشدار سطح قرمز صادر شده است. همچنین برای این استان ها روز یکشنبه(۲۴ دی) ‌ هشدار سطح نارنجی صادر شده است.»

کارشناس سازمان هواشناسی کشور عنوان می کند: «در روز یکشنبه بارش شدید را برای گیلان، مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، شمال شرق خوزستان و ارتفاعات استان هایی مانند قزوین، البرز و تهران پیش بینی می کنیم. در این استان ها لغزندگی جاده ها، اختلال در جاده های مواصلاتی، کولاک و حتی احتمال سقوط بهمن وجود دارد.»

او اضافه می کند: «شنبه و یکشنبه شمال غرب، غرب، شمال شرق، بخش هایی از مرکز، استان مرکزی، قم، قزوین و شمال سمنان وزش باد شدید را دارند.»

کد خبر 823968
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha