رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۷ استان خبر داد.

بارش برف - جاده

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس، نیمه سنگین است.

سرهنگ شیرانی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و اردبیل خبر داد و گفت: در برخی از محورهای استان‌های زنجان، گیلان و مازندران باران می بارد.

وی از بازگشایی محورهای چالوس و آزادراه تهران - شمال که به دلیل بارش سنگین برف و عدم ایمن کافی مسدود شده بود ـ با تلاش عوامل پلیس راه و راهداران ـ خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تصریح کرد: محور خرم آباد – پلدختر به علت عملیات عمرانی تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می‌شود.

وی از انسداد محور اردبیل– آستارا خبر داد و خاطرنشان کرد: محور پونل – خلخال، محور هشتگرد - طالقان، میاندوآب - سرچم، سروآباد - پاوه، سی‌سخت - پادنا، گنجنامه – تویسرکان و وازک – بلده از جمله محورهای مسدود کشور هستند.

کد خبر 824228

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha