برخلاف ارقامی که پیش از این مطرح شده بود،بازیکن قطری با قرارداد نسبتا معقولی به پرسپولیس خواهد پیوست.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه پرسپولیس برای تقویت خود در نیم فصل دوم لیگ برتر به دنبال جذب عبدالکریم حسن بازیکن ملی‌پوش قطری است و در این راستا مذاکرات مثبتی هم با این بازیکن انجام شده است.

عبدالکریم حسن که به عنوان بهترین بازیکن آسیا هم انتخاب شده، در کلیات این پیشنهاد با پرسپولیس توافق کرده و فقط مذاکره بر سر چند بند قرارداد در جریان است، اما به نظر می‌رسد که مشکلی در این باره وجود نداشته باشد و این بازیکن قطری راهی پرسپولیس شود.

از طرف دیگر موضوع مالی این قرارداد برای پرسپولیسی‌ها مهم بود، اما برخلاف ارقامی که پیش از این مطرح شده بود، این بازیکن با قرارداد نسبتا معقولی به پرسپولیس خواهد پیوست.

پیش از این از مبلغ ۱.۵ میلیون دلار برای عبدالکریم حسن صحبت می‌شد اما طبق پیگیری‌ها مشخص شده که رقم قرارداد این بازیکن با پرسپولیس برای یک فصل و نیم در حدود ۸۰۰ هزار دلار خواهد بود.

کد خبر 825503

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 19
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    11 8
    امیداست بازیکن باکیفیتی برای پرسپولیس محبوب باشد
  • عباس IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    8 6
    دم خروس باور کنیم یا قسم حضرت عباس - این بنده خدا اگه بدرد بخور بود تو لیگ خودشون که متمول هستند میموند شما بدهی اقا یحیی را ندادید حالا میرید بازیکن خارجی جذب میکنید. اینا نه تنها باعث پیشرفت فوتبال نمیشه بلکه حق مردم و بیت المال را میدید به چند نفر مافیا . الان تو جا م اسیا ه م شاه د بازی خوب و روان بازیکنامون هستیم و با یک مربی داخلی - زمان اقا یمایلی کهن و قطبی هم همین بود زمانی که پای مربیان درجه سه و 4 به فوتبال ایران باز شد سییتم فوتبال ایران از هم پاشید - شما جام جهانی با اقای مایلی کهن و طالبی را بیاد بیارید . کیروش و اونن بلزیکی که فقط اومدن پول گرفتن و رفتن-
  • ناشناس IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    12 5
    خیلی معقوله واقعا نمیدونم تمام خارجی هایی که میان پرسپولیس چرا رقم قراردادشون معقوله!!!!!!
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
      0 0
      چون با عقل خریده میشن نه با جعل مثل هاشمی نسب و مهری
  • حمید IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    0 0
    البته این ارقام برای تیم پیروزی که به چاه نفت وصله معقول به حساب میاد
  • نه به بازیکن خارجی !!! IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 0
    گرفتن مربی یا بازیکن خارجی با این همه هزینه و شرایط جامعه ، خیانت به مردم ایران است !! :::::: مربی یا بازیکن خارجی نمیخواهیم !! :::::: با دستمزد یک بازیکن ایرانی میتوان صد جوان ایرانی را سر و سامان داد . :::::: مربی یا بازیکن خارجی نمیخواهیم !! ::::::
  • فقط بازیکن ایرانی !!! IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 0
    فقط بازیکن ایرانی !!! :::::: مربی یا بازیکن خارجی نمیخواهیم !! ::::::