رییس اسبق فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ بازی به بازی بهتر می شود، گفت: امیدوارم در بازی با امارات بتوانیم پیروز از زمین خارج شویم.

کفاشیان

به گزارش همشهری آنلاین، علی کفاشیان در حاشیه جشن سده المپیک اظهار داشت: مراسم خیلی خوبی برای قدردانی از مدال آوران کشورمان برگزار شده و امیدوارم هر چند وقت یکبار شاهد برگزاری چنین رویدادی باشیم. رییس جمهور هم روز گذشته در وزارت ورزش و جوانان حضور یافت و ستاد عالی جوانان را تشکیل داد که می تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

او در ارتباط با عملکرد تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ گفت: خدا را شکر شروع خوبی در این مسابقات داشتیم و فکر می کنم هرچه رو به جلو می رویم شرایط و عملکرد بهتری را خواهیم داشت. از دیدار با هنگ کنگ زیاد رضایت نداشتم و امیدوارم در دیدار با امارات هم پیروز از زمین خارج شویم و در مرحله های حذفی هم شرایط بهتری را تجربه کنیم و در جمع ۴ تیم برتر قرار بگیریم.

کفاشیان در خصوص رویارویی ملی پوشان ایران با تیم های ژاپن و کره جنوبی در مرحله های حذفی تصریح کرد: هر تیمی که می خواهد به مقامی دست یابد باید در مقابل هر تیمی که قرار می گیرد بهترین عملکرد را داشته باشد و ما هم نباید از تیم هایی مانند کره جنوبی و ژاپن ترسی داشته باشیم. هیچ چیز غیرممکن نیست و کسی انتظار پیروزی عراق مقابل ژاپن را نداشت اما این اتفاق رخ داد.

کفاشیان در واکنش به این سؤال که چه پیش‌بینی از نتایج تیم ملی در قطر دارد، گفت: بعد از بازی با امارات پیش‌بینی می‌کنم که تیم ملی چه کار خواهد کرد!

کد خبر 827003
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha