حضور احتمالی مهاجم سابق پرسپولیس در کنار عیسی آل‌کثیر زوج قدرتمندی را در خط حمله سرخ‌ها تشکیل خواهد داد.

عیسی آل‌کثیر

به گزارش همشهری‌آنلاین، عیسی آل‌کثیر بعد از بازگشت به پرسپولیس، بلافاصله در تمرینات سرخپوشان حضور یافت. به این ترتیب انتظار می‌رود بخشی از مشکلات خط حمله قرمزها حل شود اما تکاپوی نقل‌وانتقالاتی این باشگاه همچنان ادامه دارد و آنها برای جذب علی علیپور از ژیل‌ویسنته پرتغال هم به این باشگاه نامه زده‌اند.

روشن است که علیپور به واسطه شرایط نه‌چندان مطلوبی که در لیگ پرتغال دارد، از بازگشت به فوتبال ایران بدش نمی‌آید اما هم‌اکنون سرنوشت او در دست باشگاه خارجی است و ظرف چند روز آینده معلوم خواهد شد آنها اجازه جدایی به مهاجم ایرانی می‌دهند یا نه. درصورتی که این اتفاق رخ بدهد، علیپور و آل‌کثیر می‌توانند زوج جذابی در خط حمله سرخپوشان تشکیل بدهند. عیسی مهاجم هدف است که شم گلزنی بالایی دارد، علیپور هم همیشه نشان داده اثربخش‌ترین موقعیت بازی برای او، زمانی است که به‌عنوان مهاجم مکمل، پشت فوروارد هدف به میدان می‌رود.

علیپور قبلا در این پست خدمت فنی زیادی به مهدی طارمی و حتی گادوین منشا کرده بود و چه بسا در بازگشت احتمالی به پرسپولیس، بتواند همین تجربه را در کنار عیسی آل‌کثیر تکرار کند.

گزینه جدید خط حمله پرسپولیس بعد از آل‌کثیر | بسابون عیسی بزنه!

کد خبر 827237
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصدق کرد IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    5 1
    عیسی جان،فقط لباس قرمز پرسپولیس زیبنده توست،ولاخیر، بخدا فقط توی این لباس زیبا هستی
  • Mntz IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    6 0
    عیسی عزیز هر کسی میتونه با رعایت انصاف نظرش رو بگه اما از نظر من تو وقتی با پای شکسته و تزریق آمپول تیم رو همراهی کردی خودتو به هوادار واقعی ثابت کردی. تو از اون بازیکنایی هستی که با قلبت بازی میکنی و واسه همین بازیت به دل هوادار میشینه . لباس زیبای سرخ قهرمان مبارکت باشه . بدرخشی برامون