حزب‌الله لبنان ویدیویی را از عملیات هدف قرار دادن سامانه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه «جل العلام» با استفاده از یک موشک ویژه منتشر کرد.

حمله به سامانه‌های جاسوسی اسرائیل  توسط حزب‌الله

به گزارش همشهری‌آنلاین، حزب‌الله لبنان با انتشار ویدیویی از عملیات هدف قرار دادن سامانه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه جل العلام اعلام کرد این عملیات را با استفاده از یک موشک اختصاصی انجام داده است.

به نقل از المیادین، مقاومت لبنان ظهر پنجشنبه دو پایگاه «الرادار» و «جل العلام» را در منطقه «الجلیل غربی» هدف قرار داده بود.

انتشار صحنه‌هایی از حمله به سامانه‌های جاسوسی اسرائیل توسط حزب‌الله + جزئیات

حزب‌الله لبنان همچنین پنجشنبه ساعاتی پس از حمله به ۲ پایگاه رژیم اشغالگر، در بیانیه‌ای از هدف قرار دادن سایت سامانه‌های پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب‌الله لبنان پنجشنبه اعلام کرد یکی از سایت‌های سامانه پدافندی نیروی هوایی و سکوهای گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیستی را در نزدیکی شهرک «کفربلوم» هدف قرار داد.

بر اساس گزارش شبکه المیادین، در این حمله اهداف مورد نظر به صورت مستقیم و دقیق هدف قرار گرفته شدند.

انتشار صحنه‌هایی از حمله به سامانه‌های جاسوسی اسرائیل توسط حزب‌الله + جزئیات

به دنبال آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی بوده‌است.

کد خبر 827645
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha