رسول کوهپایه‌زاده وکیلی است که نامش با وکالت بابک زنجانی، گره خورده است. او در این سال‌ها تجربیات زیادی در این حوزه به‌دست آورده و گاهی اوضاع سختی را تجربه کرده است. کوهپایه‌زاده در گفت‌وگویی اختصاصی با همشهری از ورودش به دنیای وکالت و چالش‌های این حرفه صحبت کرد.

کوهپایه زاده بابک زنجانی

همشهری آنلاین - حوادث: در سال‌های اخیر که رسیدگی به جرائم اقتصادی و پرونده‌هایی با موضوع اخلال در نظام اقتصادی رونق گرفته وکلای زیادی در این حوزه ظهور کرده‌اند. یکی از مشهورترین این وکلا رسول کوهپایه‌زاده است؛ وکیلی که نامش با وکالت بابک زنجانی، یکی از مهم‌ترین متهمان اقتصادی تاریخ قضایی کشور، گره خورده است. او در این سال‌ها تجربیات زیادی در این حوزه به‌دست آورده و گاهی اوضاع سختی را تجربه کرده است. کوهپایه‌زاده در گفت‌وگویی اختصاصی با همشهری از ورودش به دنیای وکالت و چالش‌های این حرفه صحبت کرد و ضمن گریزی به پرونده بابک زنجانی از ماجرای تهدید شدن به مرگ گفت.

چطور سال ۷۸ وارد دنیای وکالت شدید؟

علاقه وافر من به وکالت از همان ایام کودکی و نوجوانی خودش را نشان داد. آنچه در بازی‌های کودکانه من نمود داشت همین مسائل حقوقی و وکالتی بود. در عالم نوجوانی ساعت‌ها غرق در بازی‌های وکالتی می‌شدم. خودم بازپرس بودم. قاضی بودم. وکیل طرف مقابل بودم. سؤال و جواب می‌کردم. حکم می‌دادم و دفاع می‌کردم و این کارها من را سرشار از لذت و رضایت می‌کرد. این موضوع باعث شد که به سمت وکالت کشیده شوم و در دانشگاه هم در زمان انتخاب رشته فقط یک رشته را انتخاب کردم؛ حقوق دانشگاه شهید بهشتی. آن زمان این امکان وجود داشت تا صد رشته را انتخاب کنیم که رشته حقوق برای رسیدن به وکالت تنها انتخاب من بود.

در میان شاخه‌های مختلف وکالت شما به وکالت در پرونده‌های اقتصادی مشهور هستید. چطور شد که این حیطه را انتخاب کردید؟

وکلا در دوران وکالت براساس علاقه، استعداد، توانمندی، ذائقه‌ و مهارت‌هایی‌ که کسب کرده‌اند به یکی از شاخه‌ها و گرایش‌های حقوقی علاقه‌مند می‌شوند و در آن تبحر پیدا می‌کنند. پرونده‌های کیفری اقتصادی از آنجا که جنبه‌های گسترده‌ای از مسائل حقوقی و کیفری و تجاری و مسائل روز را با خود به همراه دارد و پیچیدگی‌های خاصی را در برمی‌گیرد و واجد جنبه‌های مختلف حقوق داخلی و بین‌المللی، همچنین پویا و به‌روز بودن است جذابیت خاصی برای من داشت. از طرفی تحصیلات تکمیلی من که مرتبط با حقوق تجارت بین‌الملل بود همزمان شد با یک‌سری تحولات اقتصادی و کیفری و قضایی. پرونده آقای بابک زنجانی نخستین پرونده‌ اخلال در نظام اقتصادی در دهه اخیر بود. در سال ۹۲که این پرونده مطرح شد و تکرار پرونده‌هایی از این دست و رجوع موکلاتی در آنها در نهایت بعد از ۱۰سال زمینه‌ساز حضور من در پرونده‌های کلان اقتصادی شد.

۲ شرط عجیب وکیل بابک زنجانی برای قبول وکالت پرونده ۶۰۰ میلیاردی

در پرونده‌های اقتصادی به‌دلیل مبالغ بالایی که وجود دارد خطراتی نیز طرفین ازجمله وکلا را تهدید می‌کند. آیا در دوران کاری‌تان تهدید هم شده‌اید؟

بحث تامین جانی و امنیت وکلا بحثی جدی است و ما متأسفانه شاهد خشونت‌ها و تعرض جسمانی و تعرض و سوء‌قصد به برخی وکلا هستیم و بنده هم از این امر مستثنا نبودم. در پرونده‌ای یکی از همکارانم به قتل رسید و من که وکیل اولیای دم پرونده بودم مورد تهدید قرار گرفتم و حتی طی رأی قطعی صادره از دادگاه تجدیدنظر استان تهران فردی که من را به قتل تهدید کرده بود شناسایی و به حبس محکوم شد. این حرفه این خطرات را هم به همراه دارد و باید چاره اساسی در این خصوص اندیشیده شود.

درباره حق‌الوکاله وکلایی مثل شما حرف و حدیث‌هایی وجود دارد. اگر امکان دارد دراین‌باره شفاف‌سازی‌ کنید؟

حرف و حدیث همیشه بوده و هست. تا به امروز از باب مسائل حق‌الوکاله خیلی شفاف و روشن عمل کردیم. در پرونده‌ای مثل سکه ثامن که ۳ هزار و ۵۰۰ مالباخته داشت و این افراد چیزی در حدود ۶۰۰ میلیارد تومان مال را از دست داده بودند و حق‌الوکاله آن مبلغ قابل توجهی می‌شد من کاملا رایگان وکالت این پرونده را برعهده گرفتم و فقط مقرر شد بین من و موکلین که شب‌های جمعه فاتحه‌ای برای مرحوم پدرم بخوانند و زمانی که به مال‌شان رسیدند هر کسی هرچقدر دوست دارد و به هر میزان که راغب است به مؤسسات خیریه کمک کند که این کار انجام شد. در پرونده دیگری مثل پرونده آذربایجان‌خودرو که در بعد کیفری وکالت ۷۰۰نفر را برعهده داشتم حق‌الوکاله با همین ۲ شرطی که گفتم کاملا رایگان بود.

وقتی وکیلی در یکی از مهم‌ترین پرونده‌های اقتصادی تاریخ ایران وکالت می‌کند آیا دیگر انگیزه‌ای برای وکالت در سایر پرونده‌ها برای او باقی می‌ماند؟

وقتی که شما در یک سطح خاصی از پرونده‌ها وکالت می‌کنید طبعا میل و رغبت و کشش شما به آن سمت خواهد بود و شاید برای شما پرونده‌های دیگر جذابیتی نداشته باشد. من همین حالا پرونده‌های مختلف و متنوعی را در حال وکالت هستم اما اغلب پرونده‌های کیفری اقتصادی را پیش می‌برم.

برای ادامه مسیر حرفه‌ای‌تان در وکالت چه چشم‌اندازی را متصور هستید؟

امیدوارم شرایط به‌گونه‌ای فراهم شود که بتوانم تجربیات حاصل از وکالت را به‌صورت سازماندهی شده و منظم و مؤثر در اختیار نسل جوان قرار دهم. به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌توان دفتر وکالت دارای دپارتمان‌های مختلف حقوقی، کیفری، تجاری، خانواده، داخلی، بین‌المللی در سطح گسترده ایجاد کرد که این کار هم باعث اشتغال‌زایی می‌شود و هم جوانان مستعد و باانگیزه و متعهد را می‌توان جذب و هم خدمات حقوقی کلان و گسترده و عام‌المنفعه‌ای را به جامعه ارائه کرد.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک وکیل

پرونده‌های اقتصادی معمولا واجد جنبه‌های مختلف تجاری، بانکی، بحث‌های روز رمزارزها، جرائم مرتبط با فضای مجازی، مسائل داخلی، تحولات بانکی، مالی، پولی و بانکی و... هستند که همه این مسائل باعث می‌شود یک وکیل نیاز داشته باشد به مجهز شدن به اطلاعات علمی، فنی و تخصصی روز در عرصه‌های مختلف و در عین حال روحیه مبارزه‌طلبی، خستگی‌ناپذیری و آمادگی برای چالش‌های مختلف. بعضا این پرونده‌های کلان اقتصادی سایه‌هایی از مسائل سیاسی و امنیتی را هم با خود به همراه دارد، واجد جنبه‌های ملی نیز هستند و اصحاب رسانه و خبرنگاران نسبت به این پرونده‌ها حساسند و اطلاع‌رسانی می‌کنند. اینها را اضافه کنید به قدرت ریسک‌پذیری بالا و جسارت ورود به عرصه‌هایی که یک وکیل باید ضمن رعایت خطوط قرمز جانانه از موکل خود دفاع کند. بعضا طرف مقابل شما بسیار قدرتمند است. مثلا در پرونده آقای بابک زنجانی طرف مقابل ما دولت بود و در آن پرونده به کرات افراد مختلف و... نسبت به پرونده موضع داشتند و این کار را سخت و عرصه را بر وکیل تنگ می‌کرد. بر این اساس وکیل باید بداند که پرونده‌هایی خواهد داشت که او را وارد یک نبرد و کارزار بسیار سخت و نفس‌گیر می‌کند.

ادامه مسیر وکالت

امیدوارم شرایط به‌گونه‌ای فراهم شود که بتوانم تجربیات حاصل از وکالت را به‌صورت سازماندهی شده و منظم و مؤثر در اختیار نسل جوان قرار دهم. مدنظرم است که انشاءالله بشود. به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌توان دفتر وکالت دارای دپارتمان‌های مختلف حقوقی، کیفری، تجاری، خانواده، داخلی، بین‌المللی در سطح گسترده ایجاد کرد که این کار هم باعث اشتغال‌زایی می‌شود و هم جوانان مستعد و باانگیزه و متعهد را می‌توان جذب و هم خدمات حقوقی کلان و گسترده و عام‌المنفعه‌ای را به جامعه ارائه کرد. در سطح کوچک این کار آغاز شده و ما توانستیم در دفتر وکالت خودمان این دپارتمان‌های تخصصی را ایجاد کنیم.

کد خبر 828361

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 43
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 31
  • احمد IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    33 10
    سلام بابک زنجانی که رفته زندان ، اموال که توقیف شده و ... تاثیر حضور حضرت عالی؟
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
      35 4
      می خواستی زندان هم نره عجب
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
      15 4
      سلام همین که نگذاشته عدام بشه
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
      7 3
      معمولا این گونه افراد یعنی فساد اقتصادی به زندانی طولانی مدت ویا تبعید ومصادره ی اموال میشن حالا خیییلی هنر کرده که اینقدر از خودش تعریف میکنه کسی رو به قتل نرسونده تا اعدام بشه........این یعنی ریا......
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    43 13
    اینو چرا اعدام نمیکنید ، الان کاری که این کرده هر جای دنیا بود تا حالا هفت کفن پوسیده بود. زورتون به بدبخت و بیچاره خیلی زود میرسه.
  • مهدی IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    33 4
    وکلا هم مثل پزشکان وبساز بفروشان ودلالان و...همه درمسابقه تحصیل مال به هر روشی تواین کشور هستن حالا یکی شون عکس عمل کند بایست ثابت شود نه خودش نوشابه باز کنه..
    • احمد IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
      17 1
      چند برابر بابک زنجانی در زمان احمدی‌نژاد از پولهای نفت گم شد تو که دنبال اعدامی ببین کجا رفته
    • ناشناس IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      5 7
      اگر نمیدونید بدونید که این بابا قبل از فساد مالی پرونده درخشانی داره که تمام تحریم ها رو دور میزد و به اقتصاد مملکت کلی کمک کرد.تاز اگر قرار به اعدام هست باید امسال خاوری ... رو اعدام کنن نه این
  • احمد مورفی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    16 3
    دروغ میگه
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    18 2
    اینادرباره بابک همه دروغه
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    33 6
    بابک و تمام سران باهم هستن فیلم بازی میکنند بابک بهترین زندگی میکنه آزاد چرا اعدام نمیشه دولت یک ریال ازمالیات نمیگذره ای بابا
  • بهزاد IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    39 1
    این خبر بیشتر به تبلیغ اقای وکیل بود تا گزارش پرونده بابک زنجانی . مانند این وکیل در ایران کم نداریم . که حتی از لحاظ علمی حتی بالاتر هستتد ولی وارد پرونده با حاشیه سیاسی نمیشوند
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    13 1
    درست میشه
  • ناشناس IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    17 2
    تو این کشور کسی که پول داشته باشد حالا چه از طزیق مشروع چه غیر مشروع همه را بنده ی خود می کند زمانی که اعلام شد که بابک به اعدام محکوم شد خندیدم وگفتم اون که اعدام می شود دزد فقیر است بابک می تواند خیلی ها را بخرد
  • خیابانی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    23 2
    من در تعجبم دولت تا الان چرا کلک بابک زنجانی رو نکنده!!! هر کس دیگه بجای بابک می‌بود تا الان دولت اعدامشم کرده بود. جریان چیه و با کیا هم کاسه هست معلوم نیس...
  • مسعود تقوی IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    5 9
    درود به شرفت پسر ایران زمین ، دست دیگران را گرفتی خدا دستت را بگیرد
  • مهلا IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    20 1
    تبلیغ وکیل رایگان در رسانه عمومی
  • مسعود US ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    1 0
    حواست باشه همیشه از خودی خرده هرکه زمین خورده.از قیافش پیداست شک نکن
  • حمیده IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    3 2
    از سال 1387 درست است نه 1378
  • مسعود ایزدپناه IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    6 0
    صحبتی بابت حق الوکاله های دیگری که وصول نموده اندبه میان نیامد!!
  • محمد IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    12 1
    کسی اگر خواست از وکلا اطلاعات بگیره من در خدمتم از بدیها اصلا خوبی ندارند
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    20 1
    راستی یک وکیل مسلمان.چگونه از یک.قاتل.یا اختلاسگر.یا احتکارگر یا گرانفروش یا رانتخوار یا دزد ویا وطنفروش خائن با.علم واگاهی کامل از واقیعیت تخلف دفاع می کند
  • فرهاد راننده تاکسی IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    9 5
    سلام خواستم اینجا از وکیلی بگم که برادری ومردانگی وانسانیت برای ما رانندگان تاکسی بدون هیچ چشمداشتی نمایان کرد ایشون اسمشون اقای ... هست حدود۶سال بدون گرفتن یک ریال دنبال گرفتن حق ما از شرکت ... هست جناب ... عزیز ما همیشه دعاگوی شما هستیم دمت گرم دا دا
  • میرشجاع IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    12 1
    سلام وکیل جان من در دهه ۴۰ کار آموز وکالت آنهم زیر دست دکتر حقوق آن زمان بودم و این حرفه را بوسیدم و کنار گذاشتم توهیچ وقت نمی توانی تجربیاتت را مکتوب کنی چون آن وقت باید یکی دیگر از تو دفاع کند نگفتی بابک در کدام حسابت دلار واریز کرد و چه میزان کجاها هزینه کردی جلوی توپچی قمپز در نکن قمپز که می دانی چیشت
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    11 1
    الحمدالله همیشه هم رایگان کار میکنید یا با فاتحه و یک شاخه گل و یا کمک به خیریه
    • بتوچه IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      4 0
      😅😅😅
  • مهدی IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    12 4
    باسلام اگر پسردایی عزیزمان جناب زنجانی اعدام می‌شدند ما امروز پرونده های اقتصادی جدیدی نداشتیم. شب میخوابی صبح بلند میشوی اخبار اعلام می‌شود یک زمین خوار وجنگل خوار در شمال بهشهر 80 خانه ملیاردی ساخته است به صورت خلاف. دوباره باز روز بعد اعلام می‌شود گوشتی که قرار بوده در بازار به قیمت دولتی فروخته شود توسط یک ... اجتماعی هدایت شده است به سردخانه جهت فروش دربازار آزاد. چرا مفسدان اقتصادی اعدام نمی‌شوند. بابا به خداقسم اینها نه دین دارند نه شرف نه وجدان نه فهم وشعور با اینها نباید مثل یک مسلمان حکم صادر شود. کسی که می‌خواهد یک شبه ره صدساله را برود. بهترین هدیه به این فرد چوبه دار است یا گلوله داغ. نگهداری این افراد در جامعه و اجتماع مساویست با بی برکتی بدبختی خشکسالی
    • فرفری IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
      7 2
      دمتگرم حرف حق را زدی من به شما میگم ایرانپرست حقیقی اونا همشون بدنبال گرفتن پورسانت خود هستند در چنین پروندهایی
  • سعید RO ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    2 1
    سلام لطفا کارزار تعویق کنکور ارشد و دکتری رو پوشش بدید.
  • مردمی IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    6 0
    واقعاایشون وکیل شده وپرونده های سنگینی راگرفته ومیگیردوتهدید هم میشودفقط یک فاتحه بروح پدرش حق الوکالش هست...صمناایشون وکالت زنجانی راهم باهمین شرط قبول کرده.فاتحه😁😁😁😁😁
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    7 0
    گزارش خبری که نبود بیشتر رپورتاژ آگهی خوبی برای این وکیل متمول بود
    • IR ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      5 0
      اللهُ اعلم : من شخصاً با اعدام مخالفم . ولی اگر کس یا کسانی که به هر دلیلی اقدام به اختلاس، کلاهبرداری، دزدی ازملت میکنداگرهمان روز اول باشدت با متخلفین برخوردمیشد امروزشاهد اینهمه اختلاس وارتشاءنبودیم لذادستهایی پشت پرده است که نمیخواهنداختلاسگران وارتشاءگران به مجازات برسند والا که اعدام چند معترض هنرنیست هنرآنست که تروریست‌های اقتصادی، ارزی،محتکران واختلاسگران و... رادرهرلباس منصبی که هستند به مجازات رساندتادیگر احدی هوس اختلاس و دزدی ازحق حقوق ملت به سرش نزندوقتیکه درعمل انزارعمومی صحبت از سرب ونقره داغ دراین میان باشد
  • اشنا FR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    11 6
    انهاییکه از شغل وکالت انتقاد میکنند به وقت گرفتار شدن دنبال وکیل هستند هر کسی ولو متهم به هر اتهامی و با بر مجازاتی میتواند وکیل داشته باشد و حقیر معتقدم داشتن وکیل باید اجباری باشد تبلیغ وکالت خیلی هم عالیست تا مردم تشویق به داشتن وکیل شوند لطفا چرت و پرت کمتر لگویید
  • ابدالی IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    4 0
    اگر واقعا در این دو پرونده بزرگ پول نکرفتید و بخاطر خدا و... کار کردید، واقعا وکیل شرافتمندی هستید. بگذر و بگذار هر چه میخواهند بگویند.
  • IR ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 0
    اصلا حکم این فرد چیه اگر اعدام چرا اقدام نمی کنند چطور شده پرونده این فاسد اقتصادی دوباره به جریان افتاده بعضی‌ها که یک خلاف کوچک اقتصادی دارند تا آخرین لحظه دست از سرش بر نمی دارند و حکم حتما در موردش باید اجرا شود ولی این فرد و امثال این چرا احکام در موردشان اجرا نمیشه این وکیل هم بی خودی وکالت این فاسد اقتصادی را به عهده گرفته پدر این مملکت رو مفسدان اقتصادی در آورده اند که بعضی‌ها دستگیر شده‌اند و بعضی‌ها هم آزادند از دستگیر شده ها بعضی‌ها به سزای عملشان رسیده اند و بعضی ها مثل این فرد برای خودش وقت می خره تا شاید فرجی حاصل شود
  • کاکا IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    3 0
    داشتم فکر میکردم کسی که جرمش محرزه و ۸۰میلیون شاکی داره چجوری تا الان زنده مونده ؟ ۱-وکیل خوب ۲- پشتیبان و رانت ( شرکاء) رده بالا ۳-دنبال همدستان وی ۴- آیا زنده موندش در اموال توقیفی مهمه ۵- آیا به دنبال پستی برای وی هستند ۶-آیا قانون خدا پسندانه اجرا شده یا میشود ۷- آیا بدنبال راهی برای فرار وی هستند؟
    • قربان دیری FI ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      0 0
      بحث این است که بابک زنجانی تخلفاتی کرده که امروز هم باشرایط تحریم سایر افراد هم مجبورند این مسیر را طی کنند . بعبارتی ایشان تخلفاتش سبب دورزدن بسیاری ازتحریم ها وتامین منافع کشور هم گردید . امیدوارم منظورم را درک نموده باشید
  • کریمی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 0
    درود خدا بر این وکیل روح پدرش همه رفتگانش شاد مخصوص در پرونده یک ثامن خدمت بزرگی به مردم کرد
  • علی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    1 0
    حدود ۴ دهه است کم و بیش با وکلا سروکار دارم یک وکیل ندیدم که هوش تحلیلی خوب داشته باشه چون در ایران آزمون Lsat از وکلا گرفته نمیشه و تا روزیکه این آزمون شرط وکیل شده نشود وکیل خوب پیدا کردن مثل یافتن سوزن در انبار کاه است
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    2 0
    فقط تنها راهش اینه که همه ی پولارو تقسیم کنه به حساب کل مردم ایران واریز کنه و بخشیده بشه بیاد بیرون تمام. این قانون درسته
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    1 0
    خوب تبلیغ گرفتید از ابن وکیل که اصلا هم موفق نبوده
  • محمد مختاری IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    سلام به وکلای منصف و با اخلاق مورد توجه مسولین محترم :لطفا از تبدیل شدن وکالت به دلالی مواظبت فرمایید .
  • محسن IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    حالا چی شده از این آقا مصاحبه میکنید؟؟چقدر گرفتید تا ...