در روزهای اخیر که به دلایل روانی قیمت دلار به ۶۰ هزار تومان رسیده بود بعد از فروکش کردن این جو و کنترل بازار توسط بانک مرکزی قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان باز گشت.

دلار آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین قیمت دلار که در یک هفته اخیر به دلایل روانی به کانال ۶۰ هزار تومان رسیده بود با فروکش کردن این جو و سیاست‌های کنترلی بانک مرکزی هم اکنون قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازگشته و در پله ۵۷ هزار و ۹۰۰ تومان قرار دارد.

کارشناسان اقتصادی معتقدند قیمت دلار در سال ۱۴۰۲ حداکثر با قیمت ۵۵ تا ۵۶ هزار تومان کار خود را پایان خواهد داد و دلار ۶۰ هزار تومانی هیچ منشأ اقتصادی ندارد.

کد خبر 829431

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    وقتی دلار پرواز می‌کند، مدیران بی کفایت و نالایق بورس می گویند بورس چه ربطی به دلار داره ؟؟!!!!! ولی وقتی دلار کاهشی میشه ، بورس هم با اون هم روند شده و کاهشی میشه. از مدیران بورسی سوال میشه که چرا بورس قرمز و منفی شده ؟ جواب نی دهند بخاطر کاهش نرخ دلار !!!!!!!! دلار از ۴۸ هزار تومان به ۶۰ هزار تومان رسید . بورس روند خلاف دلار را طی کرد و شاخص کل از ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار واحد به ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد تنزل پیدا کرد . اکنون که دلار از ۶۰ هزار تومان به ۵۸ هزار تومان رسیده ، بورس بیشتر سقوط خواهد کرد و علت سقوط را اگه بپرسیم ، کارشناسان نابلد بورسی و همچنین مدیران بی کفایت و نالایق بورس جواب می دهند بخاطر کاهش نرخ دلار هست !!!!!!! بالاخره بورس به دلار وابسته هست یا نه ؟!!!!!!!!!!! آهای ایهاالناس!!!!!
  • رضا IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    4 0
    مردم رو چی فرض کردند.
  • DE ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    3 0
    شب دراز است .... هفته دیگر دلار شد 62000 تومان ببینم چی چاپ میکنید......
  • یاردانقلی IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    1 0
    دلار آخر هفته رفته استراحت وتفریح تعطیلات خستگی بگیره شنبه سرحال وقبراق میاد دوباره رکورد میزنه دولت ها هم همیشه فقط با وعده ووعید سر مردم رو گرم می کنن هیچ خاصیتی از خودشون نشون نمیدن