به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورج: این ویژگی به پرسشهای مربوط به پیشنهاد رستوران یا محلهای خرید پاسخ میدهد. گوگل میگوید که این ویژگی ابتدا در ایالات متحده در دسترس خواهد بود، اما هنوز اطلاعاتی در مورد زمان دریافت سایر کشورها وجود ندارد. آمریکا میتواند یک پایلوت خوب برای منعطف کردن این برنامه باشد تا گوگل مپس از این پس به جای مسیریاب یک محصول ناوبری پرچمدار برای جستوجوی مکانهای جدید باشد.
استفاده از هوش مصنوعی مولد تخصصی گوگل برای تسریع این انتقال، قدم بسیار مهمی است تا این اپلیکیشن در بازار رقابتی تبدیل به یک پرچمدار شود.
بیشتر بخوانید:
گوگل میگوید با نخستین ادغام شروع به همکاری با انجمن راهنماهای محلی میکند تا اطمینان حاصل شود که هوش مصنوعی مولد به درستی پاسخ کاربران را درباره اماکن و مسیرها میدهد. بهطور کلی، ادغام هوش مصنوعی مولد Google Maps یک ابزار بالقوه ارزشمند برای کشف مکانهای شخصیشده معرفی میکند و با گذشت زمان و تکامل بیشتر، بهطور گسترده در دسترس قرار داده میشود و تأثیر آن بر تجربه کاربر و اجرای مسئولانه برای مشاهده بسیار مهم خواهد بود.
نظر شما