یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۵
۰ نفر

رضایی: آمده‌ام کشور را به عمل گرایی برسانم محسن رضایی با بیان اینکه قصد دارد در ایران امپراتوری فرهنگ، تجارت و اقتصاد ایجاد کند، تاکید کرد: مردم باید احساس کنند آنها به دولت کمک می‌کنند نه اینکه دولت به آنها کمک می‌کند.

به گزارش مهر، این کاندیدای انتخابات دهم در مشهد افزود: وقتی همه امکانات، نیروی انسانی، ملت همراه و میلیاردها دلار پول نفت در کشور داریم درست نیست که عدم‌کارایی خود را توجیه کنیم.

 رضایی گفت: ارزش‌ها برای ما بسیار مهم است و ما نمی‌توانیم آنها را نادیده بگیریم، بنده آمده‌ام تا کشور را از شعارگرایی به عمل گرایی برسانم، اکنون هم در نقطه حساسی قرار گرفته‌ایم که بازگشت به گذشته برای ما مشکلاتی خواهد داشت و ادامه راه کنونی هم برای ما مشکل‌ساز خواهد بود بنابراین باید تغییری در این زمینه ایجاد کنیم.

موسوی: دولت پرونده‌ساز را عوض ‌می‌کنیم

میرحسین موسوی در جمع شماری از مردم کرج با انتقاد از  دولت تصریح کرد: ما این دولت پرونده ساز را عوض می‌کنیم.

به گزارش قلم نیوز، این کاندیدای انتخابات دهم که به‌دلیل قطع برق با یک بلندگوی دستی سخنرانی می‌کرد، با انتقاد از برخی ویژگی‌های دولت در 4 سال گذشته، با اشاره به اینکه ما دولت خود محور نمی‌خواهیم، گفت: ما آمده‌ایم تا کشور را به سمت قانون پیش ببریم. 

احمدی‌نژاد: سخنان من در مناظره‌ها تازه آغاز راه است

محمود احمدی‌نژاد با اشاره به مناظره خود با 2 کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: سخنان بنده یک هشدار بود هشداری  مبنی‌بر‌اینکه اگر دست از اضافی‌خواهی‌ها، زورگویی و تحمیل خود به ملت بر ندارند باید بدانند که این تازه آغاز راه است.

به گزارش مهر، محمود احمدی‌نژاد در تبریز افزود: اینکه کسی اموال بیت‌المال را ببرد و با پررویی در برابر چشم ملت آن را حق و میراث خود بداند، مورد پذیرش ملت ایران نخواهد بود.

کروبی: آقای احمدی‌نژاد درباره هاله نور توضیح دهد

مهدی کروبی در مناظره تلویزیونی خود با محمود احمدی‌نژاد گفت:  مسئله هاله نور را از فردی شنیدم که باورم نمی‌شد تا اینکه تحقیق از قم کردم و باورم شد. من دیدم وی در مقابل آیت‌الله جوادی آملی نشسته و شروع به صحبت کرده است.

این موضوع به مسئله اعتقادی برمی‌گردد و من ناراحت می‌شوم درباره آن حرف بزنم. مسئله دوم موضوع سفر احمدی‌نژاد به عراق و موضوع آدم ربایی آن است که با یک نقشه خنثی و به وطن آمدند. آمریکا خبیث و استکبار است اما اینگونه نیست که آمریکا کسی را بدزدد.

کد خبر 83039

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز