دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
۰ نفر

فرمانده انتظامی شهرستان کرج درباره دستگیری باند سرقت لوازم الکترونیک گفت:‌ ۳ سارق حرفه ای موبایل و تجهیزات الکترونیک دستگیر شدند و همچنین در بازرسی از مخفیگاه متهمان حدود ۳ هزار عدد تجهیزات الکترونیک سرقتی از قبیل: موبایل، تبلت , دوربین عکاسی کشف شد.

باند سرقت

به گزارش همشهری آنلاین، پیمان گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج، در جمع اصحاب رسانه، گفت: در پی اقدامات گسترده اطلاعاتی ماموران کلانتری ۱۶ حصارک کرج بر روی یک باند خانوادگی سرقت در مناطق غربی کرج، مخفیگاه این باند در منطقه حصارک شناسایی شد.

وی افزود: مأموران در ادامه پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی، با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در بازرسی ازمخفیگاه این خانواده سارق ۳ هزار عدد تجهیزات الکترونیک سرقتی از قبیل: گوشی تلفن همراه، تبلت، رایانه همراه ، دوربین عکاسی، اسکنر حرارتی و چاپگر به همراه تعدادقابل توجهی اسنادومدارک جعلی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌کنند، تصریح کرد: پس از تکمیل تحقیقات ماموران در کلانتری، متهمان برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: رعایت نکات ایمنی و توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی، عاملی مهم در پیشگیری از سرقت‌ها است، لذا از شهروندان تقاضا داریم همواره رعایت این نکات را جهت حفظ اموال خود مد نظر قرار دهند.

کد خبر 830532
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 0
    آره منهدم شد شما راست میگید