یکی از پلتفرم های کاریابی داخلی اعلام کرد تاکنون بیش از ۷۶ هزار سازمان در ۳۲ استان و ۶۲۳ شهر ایران از طریق جاب‌ویژن کارکنان مورد نظر خود را استخدام کرده‌اند و بیش از ۲.۷ میلیون کارجو از پرسنل یقه‌آبی تا مدیران ارشد کاربر جاب‌ویژن بوده‌اند.

كاريابي

به گزارش همشهری آنلاین، مقداد ولایی، مدیرعامل این پلتفرم در رویداد اچ‌آر جاب ویژن، با این حال جاب‌ویژن را فراتر از یک پلتفرم کاریابی دانست و از آن به عنوان اکوسیستم منابع انسانی ایران نام برد.

ولایی با اشاره به اینکه این پلتفرم با هدف ایجاد یک بازار کار منصفانه‌ و عادلانه‌ به وجود آمده، گفت: جاب ویژن بدون جذب سرمایه از شرکت‌های سرمایه‌گذاری و به صورت بوت‌استرپ رشد کرده است.

به گفته او، طی یک سال گذشته ۲۶ میلیون تبادل رزومه از طریق جاب‌ویژن اتفاق افتاده و در این مدت نزدیک به ۱۰۰ هزار استخدام موفق از طریق این پلتفرم اتفاق افتاده است.

مدیرعامل جاب ویژن ادامه داد: این پلتفرم طی ۳ سال گذشته به طور میانگین ۱۱.۶ برابر در شاخص‌های مهم کسب‌وکار رشد کرده است. از جمله این شاخص‌ها می توان به تعداد کارفرمایان فعال به میزان۱۰ برابر، کارجویان فعال ۸برابر، آگهی‌های شغلی فعال ۱۱ برابر، رزومه‌های ارسالی۱۲ برابر و تعداد استخدام‌شده‌ها ۱۷ برابر.

بیشتر بخوانید:

ولایی در ادامه جاب‌ویژن را به عنوان بیشترین سهم بازار در بین تمامی پلتفرم‌های جذب و استخدام (پلتفرم‌های تخصصی جاب‌بورد) معرفی کرد و گفت: جاب ویژن توانسته سهم بازار خود را از ۱۴٪ در سال ۹۸ به ۵۷٪ در سال ۱۴۰۲ برساند.علاوه بر اینکه با انتشار منظم گزارش‌های آماری مبتنی بر داده‌های بازار کار، تلاش کرده‌ایم گامی در جهت شفاف‌سازی مناسبات حاکم بر بازار کار ایران برداریم. گزارش‌های حقوق و دستمزد، نسل زد، مهاجرت نیروی کار، رضایت تحصیلی، مزایای مورد نظر کارجویان و گزارش عوامل ماندگاری و ترک شغل کارکنان بخشی از این گزارش‌ها هستند.

او در ادامه به اهمیت استخدام معلولان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۴ هزار آگهی شغلی با نشان امکان استخدام معلولان در جاب‌ویژن منتشر شده و در حال حاضر ۶ هزار نفر از جامعه معلولان کاربر جاب‌ویژن هستند.

ولایی در ادامه کندو را دومین عضو گروه جاب‌ویژن و آن را یک راهکار منابع انسانی معرفی کرد و توضیح داد: این سرویس دارای ماژول‌های مختلفی از جمله ماژول مدیریت فرآیند جذب و استخدام(ATS)، ماژول مدیریت آموزش سازمانی و ماژول سنجش رضایت و تعلق سازمانی کارکنان (نبض‌سنج) است. کندو رهبر بازار ATS است و ۲۰۰ سازمان مطرح ایران از این سرویس استفاده می‌کنند.

نمایشگاهی برای ارتباط رو در رو

هادی محمدآبادی، هم‌بنیان‌گذار جاب ویژن هم در ادامه از نمایشگاه کار صحبت کرد و گفت: تاکنون بیش از ۲۰ دوره نمایشگاه کار برگزار شده است. در این نمایشگاه سازمان‌ها به عنوان غرفه‌دار و کارجویان مستعد به عنوان بازدیدکننده حاضر می‌شوند. بزرگترین نمایشگاه کار برگزار شده توسط گروه جاب‌ویژن در هفته آتی از ۲۵ تا ۲۷ بهمن‌ ماه با حضور ۷۰ شرکت در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از ۲۰ دوره قبلی نمایشگاه کار، ۱۳ دوره در دانشگاه صنعتی شریف، ۲ دوره نمایشگاه در اصفهان و ۵ دوره نمایشگاه کار ایران در شهر تهران برگزار شده است.

کد خبر 830540

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha