فرمانده انتظامی استان کرمان از شهادت سرهنگ «علی محمدی» یکی دیگر از ماموران انتظامی مجروح شده در حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان خبر داد.

کرمان

به گزارش همشهری آنلاین، سردار ناصر فرشید صبح روز شنبه اظهار کرد: یکی دیگر از ماموران جان بر کف یگان امداد مجموعه انتظامی استان کرمان که از جمله افراد مصدوم شده در جریان حادثه تروریستی گلزار شهدا بود پس از چندین هفته بستری در بیمارستان به خیل شهدا پیوست.

وی افزود: این همرزم عزیزمان اهل شهر کرمان و از نیروهای پر تلاش یگان امداد بود که ضمن تبریک و تسلیت شهادت وی به خانواده ایشان و دیگر همرزمان مجموعه انتظامی زمان و مکان تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر وی اعلام خواهد شد.
شهید محمدی ساکن کرمان و دارای سه فرزند دختر و یک فرزند پسر بود.

۲ انفجار تروریستی انتحاری عصر چهارشنبه ۱۳ دی ماه جاری در مسیر گلزار شهدای کرمان رخ داد که منجر به شهادت ۹۶ نفر شد.

شهادت یکی دیگر از ماموران انتظامی مجروح حادثه تروریستی کرمان + عکس

کد خبر 831426

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 1
    انا للله و انا الیه راجعون بسیار مایه ی تاسف می باش که تلفات بسیاری در انتظامات و برقراری نظم کشور و راهنمائی برقراری راهنمائی کشور داریم و این تلفات از لحاظ بین المللی قابل قبول نمی باشد و باید فکری و فرماندهی برای بهبود این کار بشود تا امار تلفات پائین بیاید. فرماندهان باید روی تقویت پرسنل و بالا بردن تجهیزات پلیسی بیشتر کار و خرج وهزینه بنمایند. تا ما هم مطابق استاندارد های بین المللی بشویم.
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 1
    این بودجه و تجهیزاتی که برای پلیس ایران قرار می دهند قابل قبول نبوده ومن هیچگاه حاضر به فرماندهی پلیسی ایران نخواهم شد. زیرا امار تلفات در ایران بسیار وحشتناک می باشد.و این از دست دادن پرسنل پلیسی ایران از نظر بین المللی قابل قبول نمی باشد. و نیاز به تجهیز بیشتر و مدرن تر و هزینه نمودن و اموزش بین المللی می باشد.