سعید الهویی در مورد بازی با قطر گفت: ما از لحاظ تاکتیکی وقتی می خواستیم اکرم عفیف و موئز علی را مهار کنیم، از خط دفاع سه نفره استفاده کردیم.

تیم ملی

به گزارش همشهری آنلاین سعید الهویی شب گذشته در شبکه ورزش‌ حضور داشت و در مورد تیم ملی صحبت کرد. تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا برابر قطر شکست خورد. سعید الهویی دستیار امیر قلعه نویی شب گذشته در برنامه شبکه ورزش حاضر شد و به سوالات خیابانی و توتونچی پاسخ داد، سعید الهویی گفت: من هر بازی از جام ملت های آسیا را حداقل یک بار و برخی بازی ها را بیشتر از یک بار دیدم. کره جنوبی عملکرد سینوسی داشت اما ما نه. تمام تلاشمان را برای خوشحالی مردم کردیم، این تیم متعلق به مردم است.

سعید الهویی در مورد بازی با قطر گفت: ما از لحاظ تاکتیکی وقتی می خواستیم اکرم عفیف و موئز علی را مهار کنیم، از خط دفاع سه نفره استفاده کردیم. احسان حاج صفی برای همین در ترکیب ایران بود که در بیلد آپ عقب زمین، در دفاع سه نفره حضور داشته باشد. ما یک اصلاح داریم که آرایش تیم در طول بازی، حمله و دفاع تغییر می کند مثلا گواردیولا از این موضوع استفاده می کند و یک نفر از خط دفاع به هافبک اضافه می شود. ما موقع حمله ترکیب تیم را ۳-۴-۳ کردیم تا حواسمان به ضد حمله های اکرم عفیف باشد.

از تعویض های ما انتقاد می کنند و می گویند چرا رامین رضاییان را از زمین خارج کردید؟ از بین رامین رضاییان و علیرضا جهانیخش یک نفر باید از زمین خارج می شد، رامین در تمام بازی ها تحت فشار بود اما علیرضا جهانبخش استراحت کرد. علیرضا جهانبخش سه ارسال داشت و موقعیت خلق کرد. خیلی ها در مورد کادرفنی صحبت کردند، همه اعضا کلی سابقه دارند. چرا کسی زحمات کادرفنی را در بازی با ژاپن ندید. قلعه نویی همیشه با ما صحبت می کند و نظر ما را می پرسد. کسی که حرف ها را به او انتقال می دهد من هستم. این تیم لیاقت قهرمانی را داشت و شرمنده مردم هستیم.

وی افزود:تیم ملی از لحاظ فنی در هر بازی توانایی پیروزی داشت، به عملکردی سینوسی می گویند که یک‌ روز ۱۸ باشی، روز دیگر ۹. ما نهایتا به ۱۶ می رسیدیم و این عملکرد سینوسی نیست.

کد خبر 831578

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    12 2
    دربازی با ژاپن به جز زدن زیر توپ و ارسال بلند روی دروازه مگر کاری کردید؟ بیچاره ها اینجوریش رو ندیده بودن باختن
  • کمال IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    7 2
    قلعه باید برود
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    10 2
    رو که رو نیست سنگ پای قزوین!! سینوسی نبودی ؟ بازی فلسطین معمولی بازی هنگ کنگ افتضاح.بازی امارات بدی نبودید بازی با سوریه افتضاح بازی با ژاپن بد نبودید بازی قطر افتضاح به این میگن سینوسی خوب تو کجا گواردیولا کجا؟ چی توی خودتون دیدید که خودتون با گواردیولا مقایسه میکنید؟ علم گواردیولا را داری یا ابزارش رو؟ تو تمام بازی ها چسبیده بودی به نیمکت تکون نخوردی چطوری نظرات را انتقال میدادی؟ کمک قطر را دیدی؟ موقع تعویض کلی با بازیکن حرف زدن و دستور تاکتیکی دادن اون موقع بازیکن(اسدی) ما موقع اومدن تو زمین با لگد فرستادنش تو زمین خیلی پررو هستی تو همونی نیست که گل گهر را چهرم تحویل گرفتی بعد از رفتن قلعه نویی و نهم تحویلش دادی توی ی نیم فصل؟؟؟
  • داوود IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    6 2
    قلعه نویی متاسفانه چیزی در چنته ندارد
  • محمدی IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    3 0
    ما می توانستیم پیروز شویم اگر یک بازیکن توانا را مامور مهار اکرم عفیف موتور محرکه قطر کرده و تیم قطر را از کار انداخته بودیم. او در سه گلی که خوردیم و اخراج بازیکن تیم ما نقش داشت.
  • ع ق QA ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    5 1
    قبل از بازیهای گفتیم برای کادر فنی بی دانش و هردمبیلی متأسفیم حالا رسیدیم به تاسفم برای مسئولین فدراسیون و رد شدیم برای نظارتی ها متاسفیم
  • ح س IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    0 0
    با روش گوارديولا یی چقدر هم موفق بودی اکرم عفیف رو مهار کنی ؟
  • حمید صدریان IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    0 0
    درود براسکوچیچ تیمی که درجام ملتهای اسیا مقابل هنگ کنگ و سوریه درجامی زند چگونه می خواهد در جام جهانی دوام اورد