مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه ترافیک در محور سراوان به امامزاده هاشم فوق سنگین است، اضافه کرد: ۱۰ کیلومتر ترافیک در این مسیر ایجاد شده است.

ترافیک شمال

به گزارش همشهری آنلاین، غلامعلی نیک فهم ، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: در بازه زمانی ۱۸ لغایت ۲۱ بهمن ماه سال جاری، شاهد ورود ۲۸۹ هزار و ۱۸ دستگاه وسیله نقلیه به استان گیلان هستیم.

وی همچنین از خروج ۲۲۶ هزار و ۱۰۳ دستگاه وسیله نقلیه از استان در مدت مذکور خبر داد و افزود: شاهد رشد ۸۵ درصدی ورود به استان و ۴۴ درصدی خروج از استان نسبت به مدت مشابه هفته گذشته هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به ورود ۱۲۶ هزار و ۶۴۴ خودرو به استان و خروج ۵۴ هزار و ۵۰۷ خودرو از استان از محور آزادراه قزوین - رشت و بالعکس، تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه هفته گذشته ۱۴۸ درصد افزایش در ورود و پنج درصد افزایش در خروج از استان از این محور داریم.

نیک فهم همچنین تردد ورودی به استان از محور رامسر - چابکسر را ۹۲ هزار و ۳۱۳ خودرو دانست و یادآور شد: تردد خروجی از محور چابکسر - رامسر نیز ۹۱ هزار و ۸۶۶ خودرو بوده است.

وی با بیان اینکه ترافیک در محور سراوان به امامزاده هاشم فوق سنگین است، اضافه کرد: ۱۰ کیلومتر ترافیک ایجاد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان همچنین به ترافیک سنگین در محدوده شهر رودبار(شمال به جنوب) اشاره کرد و گفت: تردد در سایر محورهای برون شهری استان به صورت روان در جریان است.

کد خبر 831667

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • عبدالله US ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    4 0
    اگر نتوانید هرچه سریعتر مشکل بخش باقیمانده اتوبان منجیل رودبار را حل کنید این ترافیک به ۵۰ کیلومتر هم خواهد رسید.
  • سعید IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    3 0
    لطفا لطفا پلیس ورودی تهران رو روان کنه ما سه ساعت در جاده هستیم بیمار به سمت تهران داریم وضعیت بحرانی هست خواهشا خواهشا خروجی جاده و ورود تهران رو باز کنید و حجم ترافیک برگشت به حدی بالاست که حتی سوخت خودروها هم محدود میشه و این خودش باعث قفل شدن ترافیگ میشه همشهری لطفا تایید کنید و اگر کسی میتونه با پلیس همکاری کنه در خروجی جاده به سمت تهران این بار ترافیکی عظیم خالی شود
  • مجید IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    2 0
    ترافیک اصلی در ورودی رودبار درست میشه، اگه یه پل رو گذر اونجا درست بشه کلی ترافیک از بین میره، یک بریده هست که مردم میخوان دور بزنن برن داخل رودبار که با احداث پل رو گذر حل میشه
  • محسن IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    1 0
    این منطقه پر تر افیکترین گلوگاه جاده ای کشوره ،واقعا کلافه کننده است
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    1 1
    آقا سهمیه بندی کنید هر ایرانی غیر گیلانی فقط دو ماه یکبار میتونه بره گیلان مثلا
  • مهبد IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    3 0
    مسئولین رودبار بجای اینکه بفکر جیبشون و فروش زیتون شان باشند بفکر ملت بیچاره و هدر رفت سوخت باشند و اجازه بدهند تنها قسمت باقیمانده آزادراه هم تکمیل بشه و مانع تراشی نکنند. دعای یک ملت هم پشتشونه