مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: هیچ محدودیت جدیدی درباره تخصیص بنزین اعمال نشده است.

کارت سوخت - بنزین

به گزارش همشهری آنلاین، جعفر سالاری نسب با تاکید بر اینکه در هیچ کجای کشور به‌ جز سیستان و بلوچستان و کرمان طرح کدینگ اجرایی نشده است و اگر مالکین خودرو برای سوخت‌گیری دچار مشکل شده‌اند، قطعا جایگاه‌ها تخطی کرده‌اند، اظهار کرد: نظارت ویژه‌ای روی جایگاه‌های سراسر کشور وجود دارد و اگر گزارش تخلف اعلام شود با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر درحالی که حجم مسافرت‌ها بالا بود اما با گزارش تخلف یا مشکل خاصی در حوزه سوخت‌گیری مواجه نبودیم، گفت: موضوعی که در روزهای اخیر مطرح شد این بود که به‌طور مثال مالک خودرویی در استان قم نتواند از کارت سوخت خود در استان دیگری استفاده کند که چنین چیزی به‌هیچ عنوان صحت ندارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه هیچ سیاست جدیدی اعلام نشده و شرایط مانند گذشته است، اظهار کرد: از تابستان تا الان روال بدین شکل است که در هربار سوخت‌گیری امکان دریافت بیش از ۴۰ لیتر وجود ندارد و این موضوع جدیدی نیست و از تابستان روال در کل کشور به همین شکل بوده است.

وی ادامه داد: کارت آزاد در تمام جایگاه‌ها وجود دارد، مالک خودرو می‌تواند هم از کارت خود و هم از کارت جایگاه استفاده کند و مشکلی وجود ندارد و هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده است.

سالاری نسب درباره آخرین نتایج اجرای طرح کدینگ در استان سیستان و بلوچستان، گفت: این طرح به صورت پایلوت و در بعضی شهرها از جمله زاهدان و زابل اجرایی شده است و می‌تواند شلوغی جایگاه‌ها و سوءاستفاده از کارت‌های شخصی را مدیریت کند.

او با بیان اینکه با اجرای این طرح استفاده از کارت سوخت مدیریت می‌شود، گفت: این طرح به بقیه استان‌ها ارتباطی ندارد و اکنون به صورت پایلوت و تنها در این شهرها اجرایی می‌شود تا نتایج آن مورد ارزیابی قرار بگیرد. به گفته وی اگر مالکین خودرو با تخلفی در جایگاه‌ها مواجه شدند می‌توانند با سامانه پاسخگویی ۰۹۶۲۷ یا با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۵۴۲۵۱۷ تماس بگیرند و قطعا این موضوع در زمانی کوتاه پیگیری خواهد شد.

کد خبر 831843
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار انرژی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    1 0
    کارت هوشمند ملی هنوز فعال نشده و کارت خوان های ان از خارجه وارد نشده است که حدود 200 کار انجام می دهد.
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    2 0
    ما جزو کسانی هستیم که خود روی شخصی نداریم کارت سوخت نداریم پارکینگ شخصی نداریم باید حمل و نقل عمومی برای ما تقویت بشود یعنی ایستگاه ها و ترمینال های اتوبوس بی ار تی در اصفهان بیشتر بشود تا ثروت ملی عادلانه تقسیم بشود. و ظلمی به کسی وارد نشود و جلوی تخلفات سد معبر توسط پلیس گرفته بشود و جریمه از متخلفان اخذ شده و از منبع در امد جریمه از متخلفات ایستگاه های اتوبوس بی ار تی بیشتری در اصفهان احداث و ساخته بگردد و کارت هوشمند ملی نیز فعال بگردد.
  • علی GB ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    3 0
    سلام من از شهرستان میناب هستم حدود یکسال است که کارت آزاد تمام جایکاهای میناب جمع کردند وتوای گرما حاظر نیستند یک لیتر به مردم بدندجه جالب است کارت سوخت آزاد دزدکی به اشخاصی بالاتر ۹تومان وده تومان دزدکی می فروشنداز مسئولین بالا رتبه کشور خواهش می کنم دراین مورد رسیدگی کنند بخدا قسم دیگه خسته شدیم
  • ایمان GB ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    1 0
    خواهش من از مسئولین عالی رتبه کشور ازآقای ریس جمهور ازآقای وزیر کشور درمورد کارت سوخت‌های آزاد شهرستان میناب رسیدگی کنند بخداقسم تو هی گرما مردم دارند هلاک میشند جایگاهداران دارند کارت سوخت‌های آزاد بصورت مخفیانه به اشخاصی خاص بالیتر ۹و۱۰هزارتومن می فروشند این راند وفسادنیست خواهشن هر چه زودتر دراین مورد رسیدگی کنند
  • علی GB ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    1 0
    چرا پیامهای من که انتقاد کردم بابت شهرستان میناب بابت فساد درجایگاهای بنزین پخش نمی کنید میناب ودریابید گاز سی انجی ندارد تو گرما مردم هلاک شدند جایگاهداران بی انصاف سوخت آزاد سهمیه مردم بالاتر ۹و۱۰هزار تومن می فروشند با اشخاصي خاص مسئولین از خواب بیدار شی
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    0 0
    فعلا در قدم اول از کارت های دارای 540 لیتر دولت محترم 180 لیتر برداشت کرد . در قدم دوم هم گویا دارن استانی می ککن . ازقبل هم که محدودیت های 30 و 40 لیتری اعمال شده است . به حول قوه الهی سال 1403 سال تحولات اسای در خصوص قیمت سوخت خواهد بود...