ضیا عربشاهی در رابطه با عملکرد تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: قبل از اینکه مسابقات شروع شود گفتم نباید تیم‌هایی مثل قطر و سوریه را دست کم بگیریم. به نظرم فوتبال دنیا افت کرده است.

تیم ملی

به گزارش همشهری آنلاین این پیشکسوت فوتبال افزود: یک زمانی کشورهای مثل برزیل، آرژانتین، ایتالیا و آلمان هر کدام حداقل ۵ ستاره داشتند. اینکه ما لژیونرهای تاپ داریم دلیل بر پیشرفت فوتبال ایران نیست. مشکل خوردن در بازی با هنگ کنگ و سوریه بیانگر این موضوع است قبول کنیم فوتبال دنیا بهم نزدیک شده است.

وی افزود: سرمربی تیم ملی ما چه برنامه‌ای داشت، چه چیزی در تیم ارائه داد جز همان فوتبال علی اصغری که همه دیدن و منسوخ شده است. ما از بهترین بازیکنان که آزمون و طارمی هستند شناخت نداریم. چرا از قائدی استفاده نکردیم و در بازی‌های حساس نیمکت نشین شد؟ ما به خودمان باختیم.

عربشاهی ادامه داد: من ١٧ سالم بود در تیم ملی بودم، مربی باید به بازیکنان جوان اعتماد کند. آنها سرمایه فوتبال ما هستند. ما از سرمایه های خود استفاده نکردیم. یک مربی باید اول عاشق باشد. باید روانشناس باشد. باید از بازیکن خود شناخت داشته باشد. با کلمات بازی نکنید این همه دستیار بردید چه شد؟ چه خروجی داشت. ٨٠ میلیون دوست داشتند تیم ملی قهرمان شود ولی با بی توجهی به داشته‌های خودمان همه چیز را از دست دادیم.

کد خبر 833330
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha