پردیس افکاری بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون به دلیل سرطان کبد در بیمارستانی در جنوب تهران بستری شده است.

پردیس افکاری

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته الهام پاوه نژاد از وضعیت بیماری و بستری شدن پردیس افکاری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون خبر داد. پردیس افکاری بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون به دلیل سرطان کبد در بیمارستانی در جنوب تهران بستری شده است.

پردیس افکاری تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی رشته بازیگری و کارگردانی ادامه داد. او در سن ۱۶ سالگی به مدرسه هنرپیشگی آناهیتا راه یافت و دوره دو ساله بازیگری را در آن مرکز گذراند.

پس از آن فعالیت هنری خود را ابتدا در عرصه تئاتر و پس از آن در سینما و تلویزیون شروع کرد. او در مدت حضور خود در تلویزیون علاوه بر بازی در سریال های «فکر پلید» و «طریق عشق»، در برنامه های عروسکی «بزبز قندی» و «هادی و هدی» به عنوان بازیگر عروسکی نیز به فعالیت پرداخت.

قلاده‌های طلا و گیرنده (۱۳۹۰)، شیرین قناری بود (۱۳۹۰)، شور شیرین (۱۳۸۸)، کیفر (۱۳۸۸)، بانی چاو (۱۳۷۴)، پرواز را به خاطر بسپار (۱۳۷۱)، برخورد (۱۳۷۰)، دخترک کنار مرداب (۱۳۶۸)، گزل (۱۳۶۸) از آثار سینمایی اوست.

پیگیر درمان پردیس افکاری هستیم

رییس سازمان سینمایی از پیگیری روند درمانی پردیس افکاری بازیگر سینما و تئاتر خبر داد.

محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، درباره پیگیری سازمان برای روند درمانی پردیس افکاری بازیگر با سابقه سینما و تئاتر که به تازگی در بیمارستان بستری شده است، گفت: شامگاه ۱ اسفند خبر بستری شدن خانم پردیس افکاری در بیمارستان را به من اطلاع دادند.

وی ادامه داد: دوستان صندوق اعتباری هنر و وزارت ارشاد مطلع هستند و سازمان سینمایی نیز پیگیر روند درمان ایشان است. وظیفه ما پیگیری این ماجرا است.

کد خبر 834049
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha