با برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه رسانه های ایران، موسسه همشهری به عنوان غرفه برتر این نمایشگاه معرفی و تقدیر شد.

همشهری

به گزارش همشهری آنلاین، آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران شامگاه امروز چهارشنبه ۲ اسفند در محل برگزاری این رویداد در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرشاد مهدی پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات و ریاست نمایشگاه رسانه‌های ایران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران شامگاه چهارشنبه دوم اسفند با حضور اصحاب هنر و مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد به کار خود پایان داد.

این نمایشگاه از روز بیست‌ونهم بهمن تا دوم اسفند ماه هر روز از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۹:۳۰ با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» به روی علاقه‌مندان برای حضور و بازدید باز بود و بنا بر اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیش از ۲٠٠ هزار مخاطب حرفه‌ای از آن بازدید داشتند.

کد خبر 834270

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 5
    آفرین.درود به مجموعه رسانه ای همشهری و تیم خبری سایت همشهری.تلاش شما بسیار ستودنی است و به جرات می توان گفت جزو بروز ترین سایت های خبری هستید بخصوص از نظر صحت و سرعت انتشار اخبار لحظه ای و جدید.اما به عنوان یک پیشنهاد اگر بتوانید برای ظاهر سایت خبری طرح و قالبی زیباتر و بهینه با متون شکیل و بزرگتر و استفاده کمتر از تبلیغات بخصوص در قسمت متن خبر به کار ببندید بدون شک در جذب مخاطب بیشتر و سهولت در اطلاع رسانی گام برداشته اید.با آرزوی سلامتی برای عزیزان مجموعه رسانه ای همشهری.موفق باشید ان شاء الله.
  • US ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    من هم زمانی که ایران بودم روزنامه همشهری روزنامه مورد علاقه من بود و هروز این روزنامه را می خریدم
  • سپهر IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    همشهری اگه خیلی هنر کنه غلط دیکته ای هاشو جمع کنه!!!