به گزارش خبرگزاری رویترز سمل در یک سخنرانی در لندن گفت پیشبینیها در مورد آگهیهای آنلاین تنها آگهیهای گرافیکی و جستجویی را در نظر میگیرند.
سمل که درکنفرانس Internet Advertising Bureau Engage 2006 سخن میگفت افزود:" همانطور که همه میدانید ویدئو به عامل عمدهای در اینترنت بدل شده است."
" ویدئو در سراسر اینترنت حضوری همیشگی پیدا خواهد کرد و شیوه مناسبش برای آگهیکردن را خواهد یافت."
"بنابراین این عوامل، موضوع آگهی روی موبایل و سایتهای شبکهسازی اجتماعی و یا ویدئو در این پیشبینیها در نظر گرفته نشده است، بنابراین ما فکر میکنیم رشد واقعی تبلیغات آنلاین کمتر از حد واقعی ارزیابی شده است."
سمل گفت اسپانسرشدن، اشکال متفاوت تبلیغات و شیوههای ابتکاری و نوینی مانند تلفیق آگهی با ویدئوی آنلاین به سرعت رشد خواهد کرد.
شرکت خرید و طراحی رسانهای ZenithOptimedia پیشبییکرده است که امسال اینترنت سهم بیشتری از هزینههای جهانی تبلیغات را نسبت به روشهای خارج از خانه مانند بیلبوردها دریافت خواهد کرد و انتظار میرود که از این لحاظ به زودی بر رادیو نیز پیشی بگیرد.