تیم جواد نکونام در این بازی به امید گل ۱.۶۶ رسید اما تیم مهدی تارتار از ۰.۷۱ فراتر نرفت و در واقع بیشتر از امید گلش گل زد

استقلال ملوان

همشهری آنلاین- تیم استقلال در مسابقه‌ای که دوبرابر حریفش امید گل داشت موفق به کسب پیروزی نشد و پنجمین مساوی متوالی این تیم در بازی‌های خارج از خانه به ثبت رسید. آبی‌ها این هفته به شهر انزلی رفته بودند که اگرچه تیم خوب و قدرتمندش شگفتی‌ساز این فصل بوده است، اما در خانه خودی گهگاه تزلزل نشان می‌دهد و دو باخت خانگی ملوان مقابل ذوب‌آهن و شمس‌آذر موید این ادعا است. استقلال در زمین چنین تیمی ۵۳درصد مالکیت توپ داشت، ۴۶۶پاس ردوبدل کرد که دقت این پاس‌ها ۷۷.۷ درصد بود و ۱۱شوت زد که ۳شوت این تیم داخل چارچوب بود. برای مقایسه کافی است بدانید ملوان با ۴۷درصد مالکیت توپ، ۴۰۸پاس، ۷۷درصد دقت پاس و ۷شوت از جمله ۳شوت داخل چارچوب یک بازی پایاپای را مقابل میهمان صاحب‌نامش داشت. اگرچه تعداد شوت‌های داخل چارچوب ۳ بر ۳ مساوی شده اما امید گل استقلال خیلی بیشتر از ملوان بوده است. تیم جواد نکونام در این بازی به امید گل ۱.۶۶ رسید و تیم مهدی تارتار از ۰.۷۱ فراتر نرفت و در واقع بیشتر از امید گلش گل زد.

در جمع بازیکنان دو تیم، بالاترین امتیاز را در این مسابقه محمدرضا سلیمانی گلزن ملوانی‌ها کسب کرد. او ۸۳دقیقه در زمین بود و تنها یک ضربه به سمت دروازه زد که همان تبدیل به گل شد. مجید عیدی دومین بازیکن موفق ملوان در این مسابقه بود و پوریا پورعلی در رتبه بعدی قرار گرفت. اما در سمت استقلالی‌ها جلال‌الدین ماشاریپوف که بازی در استقلال را با گلزنی آغاز کرد بهترین بازیکن تیمش بود و ابوالفضل جلالی پشت سر او قرار گرفت. جلالی که پاس گل داده بود به نمره ۷.۵۲ رسید و ماشاریپوف گلزن، نمره ۷.۵۸ را دریافت کرد.

کد خبر 834615

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha