پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
۰ نفر

مسئول سابق در وزارت خارجه آمریکا بار دیگر اتهاماتی علیه ایران مطرح کرده است.

برایان هوک

به گزارش همشهری آنلاین، رویترز نوشت: برایان هوک، نماینده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا در امور ایران در زمان دونالد ترامپ گفت: جو بایدن، رئیس جمهور باید ایران را مجبور کند تا بهای مستقیم حملات به نیروهای آمریکایی توسط نیروهای نیابتی مورد حمایت‌اش را بپردازد.

هوک که امیدوار است با پیروزی احتمالی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری دوباره به وزارت خارجه یا کاخ سفید بازگردد مدعی شد: ایران برای کارهایی که علیه آمریکا و متحدانش در منطقه انجام می‌دهد هیچ مجازاتی احساس نمی‌کند اما اگر ترامپ دوباره به کاخ سفید بازگردد این روند معکوس خواهد شد.

هوک به سنا گفت: «دولت بایدن باید اعلام کند که هیچ تمایزی بین ایران و نیابت‌هایش قائل نمی‌شود و هر کاری را که یک نیابتی انجام می‌دهد، به ایران نسبت می‌دهیم و آن‌ها مانند یک حمله مستقیم باید پاسخگو باشند».

هوک با اشاره به اینکه ایالات متحده علیه گروه هایی مانند شبه نظامیان عراقی کتائب حزب الله عملیات تلافی‌جویانه انجام داده است افزود: «فکر نمی کنم که ایران خودش هزینه های کافی را به طور مستقیم متحمل شده باشد».

کد خبر 835750
منبع: شفقنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    0 1
    از سال 1393 تاکنون بیش از 999 هزار بار در رسانه های اعلام کرده ام که ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند ولی اما متأسفانه سران سوریه هیچ توجه نکردند و هنوز هم توجه نمی کنند چرا؟
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    0 0
    از سال 1393 تاکنون بیش از 999 هزار بار در رسانه های اعلام کرده ام که ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در عراق همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند ولی اما متأسفانه سران عراق و هم مسئولان اقلیم کردستان عراق هیچ توجه نکردند و هنوز هم توجه نمی کنند چرا؟
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    0 0
    این جانی یکی از قاتلان شهید سلیمانی است و باید تقاص پس بدهد.