با توجه به اخبار منتشره در فضای مجازی پیرامون خرید و فروش کد ملی (اسناد سجلی) اشخاص حقیقی برای واردات و ثبت‌نام خودرو وزارت صمت اطلاعیه صادر کرد.

كارت شناسايي - كارت ملي

به گزارش همشهری آنلاین، وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که با توجه به اخبار منتشره در فضای مجازی پیرامون خرید و فروش کد ملی (اسناد سجلی) اشخاص حقیقی جهت موضوعاتی نظیر واردات و ثبت‌نام خودرو، به اطلاع عموم می‌رساند که هرگونه واگذاری (فروش) کد ملی و سایر مدارک مرتبط تحت هر عنوان و قرارداد به شخص ثالث جهت موضوعاتی نظیر ثبت‌نام خودرو تخلف و موجب سلب اولویت خواهد بود.

کد خبر 836283
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ارسلان IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    1 1
    چرا نمی‌خواهید قبول کنید اول از همه ثبت نامه خودرو خربد به نظر شما عاقل ها چه طبقه ای می‌توانند بخرند .بعد آن باز کنی خودتان را به همان طبقه که میخواد توی این اوضاع واحوال اقتصادی گره ای از کارهایش باز کند صد درصد شما هم از همین طبقه وقشر بودید از همه جلوتر کارت ملی خودتان را واگذار می‌کردید .
  • DE ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    4 1
    دروغ است می خواهید نرخ را برای آشنایان خود بالا ببرید چرا وزارت صمت واردات خودرو برای افراد حقیقی با ارز خارج از کشور را آزاد نمیکند تا وضعیت قیمت خودرو کاهشی شود چون منافع وزیر و مشاورانش و وزیر صمت قبلی به خطر میافتد
  • Farzad IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    0 4
    کسی که مدارک چی کارت ملی وغیره خریدوفروش میشه هرفروشنده وخریدارجفت شون بدون قیدشرط وثیقه جریمه اسنادهرچیزی دیگه شش ماه مستقیم بندازن زندان تادرس عبرتی بشه برای دیگران.