جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۳
۰ نفر

دختر 15 ساله آمریکایی وقتی برای قتل پدرش یک آدمکش استخدام کرد هرگز تصور نمی‌کرد که روزی پلیس به او نیز مشکوک شود

با کشف راز این جنایت، پلیس واشنگتن در برابر یکی از وحشتناک‌ترین جنایت‌هایی قرار گرفت که در آن یک دختر نوجوان، سناریویی حرفه‌ای را برای قتل پدرش طراحی کرده بود.

چهارشنبه گذشته قضات دادگاه عالی واشنگتن به پرونده وحشتناکی رسیدگی کردند که در جریان آن دختر نوجوانی برای آنکه پدر خود را به قتل برساند یک آدمکش استخدام کرده است.

ماجرای این جنایت از آوریل 2008 و هنگامی آغاز شد که کارآگاهان جنایی پلیس واشنگتن در برابر پرونده قتل مرد میانسالی به نام بیلی‌بلیک قرار گرفتند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده  و جسدش در نزدیکی خانه‌اش در منطقه هالوین رها شده بود.

با گزارش این جنایت خونین، تحقیقات پلیسی برای یافتن ردی از جنایتکار آغاز شد اما هیچ‌کس شاهد این جنایت نبود و بنابراین تا ماه‌ها سرنخ مهمی در اختیار پلیس قرار نگرفت.

در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، کارآگاهان جنایی پلیس، اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می‌داد عامل این جنایت، احتمالا یک دانشجوی 20 ساله به نام اریک ایگار است.

مرد جوان چند هفته بعد از این جنایت، برای دوستان خود تعریف کرده بود که مرد میانسال را با انگیزه انتقام‌جویی به قتل رسانده است.

وقتی تحقیقات پلیسی نشان داد دانشجوی جوان، با دختر 15 ساله مقتول در ارتباط است، اریک به‌عنوان متهم اصلی در قتل مرد میانسال دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت.
مرد جوان در بازجویی‌های اولیه مدعی شد او اگر چه از مقتول متنفر بوده است اما هرگز دست به قتل نزده است؛ 

اما سرانجام در بازجویی‌های پلیسی به قتل  اعتراف کرد  و گفت با وسوسه‌های دختر مقتول، دست به ارتکاب این جنایت زده است.

وی گفت که دانی بلیک - دختر مقتول – که چند روز قبل از ارتکاب جنایت با او آشنا شده بود، دائما از پدرش شکایت می‌کرده و می‌گفته است که او را به‌شدت کتک می‌زند.

مرد جوان گفت: « او از من می‌خواست پدرش را به قتل برسانم، که  ابتدا این خواسته او را نپذیرفتم اما سرانجام با وسوسه‌های او تصمیم گرفتم که این مرد را به قتل برسانم؛  بنابراین به سراغ وی رفتم و او را در داخل کوچه‌ای در نزدیکی خانه‌اشان گیر انداختم و در همانجا او را به قتل رساندم».

با این ادعا، دختر مقتول نیز به‌عنوان طراح این جنایت دستگیر شده و تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان بازجویی‌ها مدعی شد هرگز از مرگ پدرش ناراحت نیست، اما او دستور این جنایت را صادر نکرده است.  او گفت که از اریک خواسته است پدرش را تنبیه کند نه اینکه او را به قتل برساند.

من فریب خورده‌ام

با اعترافات هر دو متهم، چهارشنبه گذشته در یکی از جنجالی‌ترین دادگاه‌های سال‌های اخیر واشنگتن، قضات دادگاه عالی به بررسی این پرونده پرداختند.

در این جلسه، بار دیگر اریک با بیان اینکه او فریب خورده است برای  قضات دادگاه عنوان کرد: با دختر نوجوان به‌صورت اتفاقی آشنا شدم و او از همان روزهای اول دائما مرا وسوسه می‌کرد تا پدرش را بکشم و من هم که تصور می‌کردم  پدر او یک دیو است تصمیم گرفتم تا او را از سر راه بردارم تا از این طریق به او کمکی کرده باشم اما او اکنون خود را در این جنایت بیگناه می‌داند.

در ادامه جلسه دادگاه، قضات پرونده به بررسی مدارکی پرداختند که نشان می‌داد دختر نوجوان از 2 سالگی و پس از آنکه پدر و مادرش از هم جدا شده‌اند نزد پدرش زندگی می‌کرده است، براساس این مدارک دختر نوجوان از سال‌ها قبل با مشکلات روانی زیادی درگیر بوده است و حتی به مواد‌مخدر اعتیاد داشته است.

این مدارک همچنین حاکی از آن بود که مقتول نیز به الکل اعتیاد داشته است و به گفته همسایه‌ها روحیه بسیار خشنی داشته است که ادعاهای دختر جوان درباره ضرب و شتم او را تایید می‌کرد.

در این جلسه، دختر جوان،  بار دیگر با تکرار ادعاهای خود گفت که او بی‌گناه است و از قضات دادگاه خواست که به او کمک کنند.به گزارش آسوشیتدپرس، قضات دادگاه به احتمال زیاد هر دو متهم را به حبس ابد محکوم کنند.

کد خبر 83836

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز