یک عضو شورای شهر تهران از عدم انتقال تذکرات اعضا به شهردار تهران انتقاد کرد. معاون شهردار تهران نیز در پاسخ به او گفت: مطرح کردن اینکه مدیران شهرداری پاسخگو نیستند، یک ظلم بزرگ است.

جلسه شورای شهر تهران با حضور شهردار

به گزارش همشهری آنلاین؛ مهدی اقراریان در دویست و بیست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در قالب تذکری گفت: ما در این سه سال مکرر تذکر دادیم و به نظر می‌رسد شهرداری در رفع این مشکلات ناتوان است و به نوعی به یک شهرداری رسیدیم که در حل برخی مشکلات ناتوان است.

او با اشاره به خرابی پله برقی پل عابر پیاده مجاور بیمارستان بوعلی گفت: هر دو خط این پله خراب است و شهروندان به سختی از این پل عبور می‌کنند و چاره ای جز تردد از مسیر پل نیست. بنده هفتاد و سومین تذکر خود را مشخصاً به شهردار تهران اعلام می کنم و به نظر می ‌سد تذکرات اعضا به آقای زاکانی منتقل نمی‌شود.

اقراریان با بیان اینکه شهردار تهران پشت تریبون شورا اعلام کرد که تا پایان سال ۱۴۰۲، دو هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس تحویل داده می‌شود و تاکنون کمتر از هزار دستگاه اتوبوس تحویل داده شده است، ادامه داد: بهتر است شهردار تهران پیش از اعلام این موارد با افرادی که شهر را می‌شناسند، مشورت کنند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهردار تهران همانطور که در شورا طرفداران پر و پا قرص دارد منتقدینی نیز دارد که بنده با افتخار از منتقدین هستم، توضیح داد: ما برای تغییرات در شهر تهران نیاز به همکاری جمع مشخصی از اعضای شورا داریم.

این عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: امید می رود همکاران در شهرداری در اسرع وقت این پاسخ را دهند که چه اقدامی انجام شده و امیدواریم این اقدام به رفع مشکل منجر شود.

اگر تذکرات جنبه سازندگی داشته باشد...

مجید باقری معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در پاسخ به این انتقاد اقراریان گفت: اگر جنبه سازندگی تذکرات در نظر گرفته شود، تذکرات با ادبیات دیگری مطرح خواهد شد.

باقری اظهار کرد: تمام کسانی که در شورا هستند در مورد روحیه جهادی شهردار هیچ تردیدی ندارند و در مورد ساعت کاری ایشان و پیگیری‌شان در مورد امور اطلاع دارند.

او افزود: ۴۴ سازمان و شرکت و ۲۲ منطقه در شهرداری وجود دارد و آیا چنین انتظاری درست است که اگر یک پله برقی خراب باشد، شخص شهردار مشکل را پیگیری کند، وقتی که ۸ معاون در شهرداری وجود دارد.

باقری با بیان اینکه به تمام تذکرات اعضای شورا توجه می شود، تصریح کرد: فیلمی توسط آقای اقراریان در گروهی منتشر شد و ما موضوع را همان زمان پیگیری کردیم. در مورد فیلم امروز درخصوص خرابی پله برقی مجاور بیمارستان بوعلی نیز معاون خدمات شهری موضوع را پیگیری کرد و وقت خواست تا شخصاً در مورد این موضوع توضیح دهد.

معاون شهردار تهران توضیح داد: مطرح کردن اینکه مدیران شهرداری پاسخگو نیستند، یک ظلم بزرگ است. ما توضیح می‌دهیم که سوء استفاده از حق نمایندگی شما نباشد.

او با بیان اینکه مطرح شدن این موضوع که تذکرات به معاونین و شهردار نمی رسد صحت ندارد، گفت: اگر جنبه سازندگی تذکرات در نظر گرفته شود، تذکرات با ادبیات دیگری مطرح خواهد شد.

کد خبر 838680
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha