نوار صوتی منتشر شده از یکی جلسات سری عبدالله مهتدی سرکرده گروه شبه نظامی کومله در مورد انتظار وی و همراهانش برای چراغ سبز آمریکا در مورد تجزیه مناطق کردنشین ایران و آماده کردن فضا برای آن زمان را فاش می کند.

عبدالله مهتدی

به گزارش همشهری‌آنلاین، این فایل صوتی لو رفته از عبدالله مهتدی، از انتظار وی و همراهانش برای چراغ سبز آمریکا برای تجزیه مناطق کردنشین از ایران پرده برداری می‌کند.

در هنگامه اوج اغتشاشات سال ۱۴۰۱ و فعالیت جریان «زن زندگی آزادی»، تشکیلاتی برای رهبری این اغتشاشات، موسوم به «منشور مهسا» با حضور رضا پهلوی، حامد اسماعیلون، مصی علی‌نژاد، نازنین بنیادی و عبدالله مهتدی در خارج از ایران شکل گرفت.

در آنزمان رسانه های فارسی زبان خارج نشین مثل اینترنشنال تلاش زیادی کردند که عبدالله مهتدی دبیرکل کومله را یک گروه غیر تجزیه‌طلب معرفی و سوابق گذشته او را در افکار عمومی پاکسازی کنند.

کد خبر 839297
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • امیر IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    1 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لف لف خورد گه دانه دانه !!!!!!!!!
  • ایرانی IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    1 0
    غلط کردن به گور پدر نداشته شون خندید هر بی شرفی که بخواد سر یک سانت خاک ایران معامله کنه یا خواب ببینه لت و پارش میکنم آنچنان بلایی به سرش میارم که اسم ایران و ایرانی رو بشنوه مثل جن از بسم الله رم کنه ختم کلام سرش رو میزاریم رو سینه ش
  • GB ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    0 0
    مهتدی یک تروریست است. شما هم با جایگرینی کلمه اعتراض به اغتشاش هرگز صورت نتوانسته ایدصورت مسئله را پاک کنید .