تصاویری از عربستان منتشر شده است که تعدادی از مردان جوان را در یک سالن کنسرت نشان می‌دهد.

همشهری آنلاین: تصاویری از عربستان منتشر شده است که تعدادی از مردان جوان را در اوج بمباران و جنگ در غزه، در یک سالن کنسرت نشان می‌دهد.

کاربران عربی در فضای مجازی تصاویر این مردان جوان را در کنار زنان در حال جنگ در غزه قرار داده‌اند و گفته‌اند: وضعیت مردان در عربستان و شرایط زنان در غزه!!

کد خبر 839366

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    3 1
    با نفرت پراکنی به جایی نمیرسیم ، اگر هدف نهایی ما اتحاد کشورهای اسلامی است ، اگر هم قرار است تا ابد هابیل و قابیل باشیم که مسئله جداست و اگر اتحاد با روسیه و چین مهم تر است خوب باز مسئله جداست ، این رقص ها هم در ایران خودمون هم هست خودمون رو گول نزنیم و البته ده برابر بیشترش هم در چین و روسیه ... دولت ها باید تلاش کنند اتحاد استراتژیک ایجاد کنند، اگر قرار باشد عربستان تبدیل به یک اسرائیل دوم در منطقه باشد این زمینه ها را دنبال کنیم تا تبدیل شود امّا اگر قرار است عربستان جزئی از منازعات ما نباشد باید فکری اساسی کرد و به فکر برنامه خاص جهت ایجاد یک اتحاد پایدار بدون دخالت در تمامی مسائل دوجانبه باشیم .
  • IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    2 1
    مردک مثل یه زن وایساده داره قر میده بی غیرت
    • محمد IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      2 1
      هیچ خودت فهمیدی چی گفتی.... حق و باطل کاملا برای کسی که خودش به خواب نزده مشخصه... لعنت بر آل سعود شریک جرم صهیونیست کودک کش