رنجبریان گفت: بیش از ۲ میلیون ماموریت در طول سال ۱۴۰۲ انجام شد که یک چهارم آن مربوط به انضباط شهری بود و بقیه آن مربوط به ساخت و ساز غیرمجاز بود که انجام شد.

تهران

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود رنجبریان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران، در تشریح روند رصد حریم تهران در مجموعه شرکت شهربانی و حریم بان شهرداری تهران گفت: یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر حریم شهر تهران را باید مورد نظارت و پایش قرار دهیم که بی تردید رصد هوشمند می‌تواند موثرترین راهکار برای پایش دقیق باشد.

او افزود: با هدف تحقق رصد هوشمند توافق‌های خوبی با دانشگاه امام حسین(ع) داشته ایم و دیدگاه‌های خود را در این باره بیان کرده‌ایم. جلوگیری از تغییر در حریم برای ما مهم است و در این راستا از پهپادها و نقشه‌های هوایی استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: بیش از ۲ میلیون ماموریت در طول سال ۱۴۰۲ انجام شد که یک چهارم آن مربوط به انضباط شهری بود و بقیه آن مربوط به ساخت و ساز غیرمجاز بود که انجام شد.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران تاکید کرد: وظیفه ما شناسایی تخلف‌ها و اطلاع رسانی آن به نواحی شهرداری است که بعد از آن بحث اخطار یا صیانت و توافقات انجام می‌شود در این مسیر تلاش خواهیم کرد از تکنولوژی های نوین بهره بگیریم و رصد هوشمند را محقق کنیم.

رنجبریان با اشاره به انجام طرح آزمایشی بهره گیری از دوربین البسه و خودروهای شرکت شهربانی و حریم بان شهرداری تهران در انتهای سال ۱۴۰۲ گفت: طرح آزمایشی استفاده از دوربین‌های البسه و خودرویی را عملیاتی کردیم. در بازه زمانی دوماهه با پشت سر گذاشتن آزمون و خطاها، می توانیم در شهر تهران با حدود ۲۴۰۰ نیروی آموزش دیده، سه مأموریت خاص صیانت از ساخت و ساز، انضباط شهری و حریم را به صورت هوشمند کنترل کنیم.

کد خبر 840207

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha