مجموع نظرات: ۱۱
شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱
۰ نفر

در حالی که سامانه بارشی جدید فردا (یکشنبه، ۵ فروردین) وارد کشور می‌شود نوار غربی، شمال غرب، شمال شرق و ارتفاعات البرز مرکزی امروز بارش‌های پراکنده را تجربه کردند.

باران

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش‌های پراکنده روز جمعه هم نوار غربی و جنوب شرق را در برگرفت به همشهری ‌آنلاین گفت: این بارش ها امروز، شنبه در غرب‏، شمال غرب، شمال شرق و ارتفاعات البرز مرکزی ادامه دارد.

به گفته کبری رفیعی، همچنین روز شنبه در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان شاهد افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج دریا خواهیم بود.

او با بیان اینکه روز یکشنبه و دوشنبه آب‌های دریای خزر، روز سه‌شنبه خلیج فارس و روز چهارشنبه خلیج فارس و دریای عمان مواج هستند تاکید کرد که شهروندان و گردشگران باید از شنا در آب بپرهیزند و در این باره احتیاط کنند.

این مواج بودن خطر غرق‌شدن شناگران، پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی، اختلال در ترددها و فعالیت دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک، قایق‌های صیادی و نیمه سنگین، اختلال در فعالیت سکوهای نفتی را منجر می‌شود و از این رو توصیه به منع شنا، منع فعالیت‌های تفریحی و شیلاتی، اجتناب از تردد شناورهای سبک و نیمه سنگین، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی شده است.

آسمان تهران هم امروز، ‌شنبه (۴ فروردین) صاف تا کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. تهران روز گذشته بیشینه دما ۱۸ درجه وکمینه دمای بالای ۱۰ درجه بالای صفر را داشت و حداکثر دمای آن برای امروز ۲ درجه خنک شده است.

کد خبر 840416

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 10
  • قاسمی،م IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    0 0
    بیشترین باران باید نصیب شهر بزرگ هند کوچک ایران جیرفت چرا نمیشود نکند خدا بااین خطه کشاورزی نعوزالبلاه قهر است به دلیل خشک سالی وحشت ناک مجبور به ف م هستیم خدای خدا،شمال شهر جیرفت مردمش خوشحال کن با رحمت باران ؟؟#