معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اقدامات قرارگاه ورزش گفت: ۶۸ مجموعه ورزشی که تعطیل شده بودند، دوباره فعال شدند و همچنین بیش از ۳۰ مجموعه ورزشی جدید به مجموعه‌های ورزشی شهرداری اضافه شد.

محمد امين توكلي زاده

محمد امین توکلی زاده معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با همشهری آنلاین در رابطه با نحوه فعالیت قرارگاه ورزش در پایتخت گفت: پس از ایجاد قرارگاه ورزش در تهران توانستیم که مجموعه های داخلی شهرداری و امکانات در اختیارمان را پای کار بیاوریم. همینطور با فراخوان مجموعه‌های بیرونی، امکانات مجموعه‌های همکار را نیز کنار یکدیگر جمع کردیم و در ادامه از ظرفیت‌های مردمی نیز استفاده کردیم.

افتتاح ۳۰ مجموعه ورزشی جدید

او افزود: به دلیل فعالیت نادرست در گذشته، بیش از ۷۰ مجموعه ورزشی تهران تعطیل شده بودند؛ بر همین اساس ما تلاش کردیم در ابتدا زیرساخت‌های تعطیل شده دوباره فعال شوند و پس از آن زیرساخت های جدید ایجاد شود. امروز ۶۸ مجموعه ورزشی تعطیل شده، بازگشایی شد و بیش از ۳۰ مجموعه ورزشی جدید به مجموعه های ما اضافه شد و این درحالی است که علی رغم این اقدامات، سازمان ورزش شهرداری تهران از زیان ده بودن خارج شد و با فعال شدن این مجموعه ها، امکان تسویه بدهی ها را پیدا کردیم و فضا برای تحرک و جریان سازی ایجاد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه رویدادی و ترویج ورزش همگانی و حمایت از ورزش قهرمانی تأکید کرد: سازمان ورزش شهرداری تهران برنامه ها و رویدادهایی را برای اقشار و گروه های مختلف تدارک دیده است و برگزاری لیگ های رمضان، لیگ مدارس، لیگ ویژه شهید سلیمانی، لیگ های محلات، مساجد و ... از جمله این اقدامات است که در طول سال در مجموعه های ورزشی ما برگزار می شود.

خدمات ویژه به اقشار ضعیف

او با بیان اینکه در حوزه آموزش نیز، سازمان ورزش با در اختیار داشتن مربیان مجرب، یکی از مجموعه های مورد اعتماد و محل مراجعه مردم است و خدمات ویژه‌ای را در این حوزه ارائه می‌دهد، نگاه عدالتخواهانه را یکی از جهات اصلی حرکت این سازمان عنوان کرد و افزود: بر اساس این نگاه عدالتخواهانه، بنای سازمان ورزش شهرداری تهران، ارائه خدمت به اقشاری است که توانایی مالی کمتری دارند و بر همین اساس نرخ‌های ما به گونه ای تنظیم شده که حتی از نرخ‌های مجموعه‌های دولتی نیز پایین تر باشد تا اقشار بیشتری از مردم شهر امکان استفاده از خدمات ورزشی را در تهران داشته باشند.

به گفته توکلی زاده«علاوه بر این، ما برای خدمت رسانی به خانواده ها و اقشاری که توانایی مالی آنها کفاف این نرخ‌ها را نیز نمی دهد، تخفیفات ویژه و حتی رایگان درنظر گرفته ایم تا خدمات خوبی را در دایره وسیعتری به تمام اقشار ساکن در تهران و به خصوص اقشار ضعیف تر ارائه دهیم.»

کد خبر 840751
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha