معاون فنی و عمرانی شهردار تهران از پروژه پل دوربرگردان بزرگراه باقری محدوده جانبازان بازدید کرد و گفت که بهره برداری از این پروژه سبب روان سازی ترافیک در این محور خواهد شد.

دوربرگردان بزرگراه شهید باقری

به گزارش همشهری آنلاین؛ کوتاه شدن سفرهای درون شهری و صرفه جویی در مصرف سوخت که در نهایت منجر به کاهش آلودگی پایتخت می‌شود، از جمله موضوعاتی است که مدیریت شهری ششم با اولویت آن را پیگیری می‌کند.

پروژه پل دور برگردان بزرگراه شهید باقری هم با هدف ایمن سازی تردد، روان سازی ترافیک و کوتاه شدن سفرهای درون شهری عملیاتی شده است و هادی حق بین در روزهای اخیر با بازدید از این پروژه آن را از طرح‌های مهم مناطق ۴ و ۸ دانست و گفت که اصلاح تقاطع‌های ناقص و ایجاد دسترسی‌های جدید در محورهای مواصلاتی پایتخت از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت فنی و عمرانی در دوره ششم مدیریت شهری است که بهره برداری از آنها سبب صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان می شود.

به گفته او با توجه به ایام نوروز و خلوتی معابر نصب سازه‌های این پروژه در حال انجام است. سازه فولادی پل دوربرگردان باقری جانبازان، با عرشه ۴۸۰ تنی، به کمک ۲ جرثقیل ۱۰۰ و ۱۶۰ تنی هم اکنون در حال نصب است.

کد خبر 840990
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • زین العابدین IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    15 1
    ای کاش روی بزرگراه بسیج هم دو تا روگذر یا زیر گذر احداث می شد .
  • علی IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    19 1
    چراشهرداری فکری بحال ترافیک افسریه نمی کند.اگر کسی می خواهدازشمال افسریه به طرف بازار برود باید تا سرپیروزی بر دوباره برگردد
  • حسین IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    12 0
    سلام ترافیک. بسیج و اتوبان افسریه با ورودی از باقری خیلی. سنگین شده با شروع سرایی ایرانی بدتر هم شده... هرروز از ساعت 14تا 19 ترافیک. سنگین. یک فکری برای کم کردن ترافیک اتوبان بسیج و افسریه کنید
  • Babak IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    11 2
    طرح پل فرجام و پل دوربرگردون گلبرگ و پلهای ۱۹۶ و رسالت که بزودی عملیاتشان شروع میشود از بنیاد کاملا اشتباه طراحی شدن و نه تنها کنکی به رفع ترافیک باقری نمیکنند که مانند پل فرجام خود موجب بروز ترافیک بیشتر و ایجاد مشکل در تردد مردم خواهند شد. این پلها میبایستی در امتداد باقری سر هر خیابان اجرا میشد و چهارراه به زیر پل منتقل میشد که متأسفانه با اجرای این پلها غیر ممکن شد و مشکل ترافیک باقری برای ابد باقی ماند. با اجرای این پلها همچنان دوربرگردانها در باقری باقی خواهد ماند و مشکل همچنان باقیست
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    6 0
    تکلیف خونه ها ی بغل پل چیه
    • علی IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      0 0
      دقیقا
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    2 1
    خدا را شکر ترافیک باقری کم میشود .مرسی
  • صنا IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    1 0
    برای حل ترافیک اتوبان افسریه تنها را جمع آوری خط ویژه است ولاغیر
  • مجید IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    3 0
    هیچ توجه ای به خانهای بغل پل نمیشود که از ارزش پول و سرو صدا زیاد شاکی هستند آیا در رمان قالیبافت که قرار بود جای دیگری پل نصب شود و کارگاهش هم زده شد چرا جمع شد به خاطر خانه یکی از نمایندگان مجلس که نزدیک پل میشد آیا این درست هست.....
  • حسین کرم زاده IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    2 0
    چرا این هزینه را برای تقاطع رسالت باقری انجام نمدهید این پل هیچ تاثیری وکمکی به ترافیک باقری نمیکند برعکس لاین اتوبان تنگ شده باعث ترافیک میشود مثل پل فرجام که هیچ مشکلی راحل نکرد چرا کارشناسی نکرده هزینه میکنید یه بودجه الکی رو صرف بخور بخورهای خودتون میکنید
  • مجید قادری نجف ابادی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    2 0
    خواهش؟این پل نه طرزفکر کم میشه و نه هیچ اثری دارد باید پل زیر گزر درست میکردند و رد ضمن یک فکری برای اتوبان یاسینی کنید که ماشین های؟سنگین داخل تهران نباشند از از سمت رودهن یک اتوبان به سمت قم در نظر گرفته شود که ماشینهای اصفهان و قم و یزد و وکلا وارد تهران نشوند و از کمربندی عبور کرده وبه سمت قم و خلیج فارس هدایت شوند که این در الویت اول قرار دارد