مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از تداوم طرح ساماندهی معتادان متجاهر پایتخت در ایام نوروز و اجرای فاز نخست پاکسازی بزرگراه های پایتخت خبر داد.

بزرگراه

به گزارش همشهری آنلاین، حضور معتادان متجاهر در فضاهای شهری از مشکلاتی است که امنیت روانی شهروندان را با تهدید مواجه می کند و این مشکل با خلوت شدن پایتخت در ایام نوروز پررنگ تر می شود.

احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر تداوم طرح ساماندهی معتادان متجاهر پایتخت در ایام نوروز، گفت: همزمان با آغاز سال نو طرح ساماندهی معتادان متجاهر در محدوده بزرگراه شهید نواب در تمامی ایام نوروز به اجرا در آمد.

احمدی صدر عنوان کرد: طرح ساماندهی معتادان متجاهر از ابتدای سال ۱۴۰۳ همچون سنوات گذشته با همکاری گشت های حامی شهر سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی، ستاد مبارزه با مواد مخدر، نیروی انتظامی و شهرداری های مناطق ۲۲گانه به اجرا در آمد.

او در توضیح جزئیات این طرح اضافه کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۳ نخستین مرحله از طرح ساماندهی معتادان متجاهر در بزرگراه های شهید نواب، شهید تندگویان و شهید رجایی به اجرا در آمد.

احمدی صدر با بیان این که فضای سبز میانی بزرگراه ها یکی از کلونی های آسیب زا در محورهای بزرگراهی شهر تهران است افزود: باتوجه به تردد خودروهای شهروندان، ساماندهی این نقاط با همکاری پلیس راهور به اجرا در می آید.

شهروندان کلونی های آسیب زا را اطلاع رسانی کنند

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی با اشاره به اینکه مرحله نخست این طرح ساماندهی در ایام نوروز ۱۴۰۳ در منطقه ۲۱ با همکاری سایر دستگاه ها به اجرا در آمد، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند ضمن تماس با سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری تهران، کلونی های آسیب زا را اطلاع‌رسانی کنند تا گشت های حامی شهر اقدام به ساماندهی نقاط مورد نظر کنند.

اقدامات مدیریت شهری در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه در زمینه ساماندهی معتادان متجاهر طی دو سال اخیر به نتایج بسیار خوبی در این زمینه منجر شده و با تقدیر دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر همراه بوده است.

سردار اسکندر مومنی روز گذشته در این زمینه گفت: عملکرد و ورود خوب شهرداری به موضوع معتادان متجاهر نشان می دهد که مدیریت شهری در این حوزه موفق بوده و این اقدامات جای تقدیر و تشکر دارد.

کد خبر 841193

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha