مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از اجرای طرح ویژه ساماندهی معتادان متجاهر در اطراف بزرگراه آزادگان خبر داد.

جمع آوري معتادان

به گزارش همشهری آنلاین، احمد احمدی صدر با اعلام خبر اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر، تصریح کرد: بزرگراه آزادگان به شکل کمربندی پایتخت، در مسیر شرق به سمت جنوب و در ادامه در مسیر غرب و شمال غربی تهران امتداد دارد که علاوه بر محل تلاقی چندین بزرگراه، در امتداد آزاد راه های تهران_ مشهد، تهران_ ساوه، تهران_ قم، تهران_ کرج و تهران _ شمال قرار گفته است.

او با بیان اینکه بزرگراه آزادگان با مساحت گسترده محیطی، منجر به شکلگیری پاتوق معتادان متجاهر شده است، افزود: اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر در این محور بزرگراهی، با همکاری شهرداری های مناطق مختلف از جمله ۱۸، ۱۹، ۲۱، ۲۲ و غیره انجام می شود که اجرای این طرح ساماندهی از منطقه ۱۸ آغاز می شود.

احمدی صدر با اشاره به تردد بسیار خطرناک و خطر آفرین معتادان متجاهر در بخش میانی بزرگراه و حدفاصل گاردریل های وسط این مسیر طولانی گفت: متاسفانه معتادان متجاهر برای اینکه در این محیط به شکل دسترس ناپذیر تردد و اقدام به مصرف مواد مخدر کنند، در گاردریل های میانی بزرگراه آزادگان اسکان می یابند که همین مسئله باعث شده ساماندهی این افراد در این نقطه با خطر و سختی مواجه شود. از همین رو اقداماتی در نظر گرفته شده است.

وی همچنین افزود: با همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در تلاشیم نقاط بی‌دفاع شهری در بخشی از بزرگراه آزادگان را رفع کنیم تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در این مسیر باشیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی گفت: همکاران سازمان در گشت‌های فوریتی به طور مداوم در حال گشت زنی در محور بزرگراه آزادگان هستند تا در صورت مشاهده افراد بی خانمان و معتادان متجاهر، این افراد دچار آسیب‌های اجتماعی را به مراکز تخصصی هدایت کنند.

کد خبر 784103

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 13
  • نادعلی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    17 4
    نزدیک پنجاه سال گذشته ،کسی حاضر نیست فکری اساسی برای این معضل جامعه بکنه ،یعنی مصرف تحت کنترل وزارت بهداشت باشه مثل زمان پهلوی برای افراد بالای فلان سن ،سهمیه کوپنی داشته باشه که از داروخانه تهیه کنندودست چپاول گران وغارتگران و سود جویان و....قطع بشه،لااقل آنکه مسکن قوی برای مرهم دردهاش استفاده می کنه ،سالم باشه و دولت فقط یک مخدر رو به رسمیت بشناسد
  • ناشناس IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    11 1
    تو اتوبان آزادگان شمال به جنوب مخصوصن وقتی میخای بری داخل القدیر وارد بشی تو گارد ریل آهنی وسط اتوبان فروشنده مواد مخدر هستش
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    10 0
    ازادگان باید با احتیاط برانید،مواد زدن همینطوری میان وسط،جاده
  • رضا IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    7 0
    از همت وحکیم خبر ندارید مخصوصا از حکیم به سمت شیخ فضل الله
  • کوهستانی IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    5 0
    ازمیدان کشتارگاه تابزگراه بعثت پرازمعتاد وسط گاردریل
  • حسین IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    6 5
    همشون رو جمع کنید بریزید تو دریاچهٔ نمک قم . تنها راهش همینه .
    • IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
      0 0
      یعنی چی مودب باش لطفا