شهردار منطقه ۱۰ تهران از احداث ۲ پارکینگ عمومی با ظرفیت ۵۴۰ دستگاه خودرو در این منطقه خبر داد.

پارکینگ عمومی

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی اخ‌الصنایع، شهردار منطقه ۱۰ تهران روز گذشته با اشاره به ضرورت احداث و ساماندهی پارکینگ‌های طبقاتی برای کاهش گره ترافیکی منطقه ۱۰ گفت: این منطقه متراکم‌ترین منطقه شهری و چهار برابر میانگین شهر تهران جمعیت دارد و همین امر موجب شده است تا افزایش سرانه‌های خدماتی و شهری در دستور کار ویژه مدیریت شهری منطقه قرار گیرد.

او با اشاره به اجرای عملیات احداث ۲ پارکینگ جدید در منطقه ۱۰ افزود: پارکینگ‌های طبقاتی گلستانی و اعتماد، از جمله املاک تحت اختیار مدیریت شهری منطقه است که سال گذشته از طریق سازمان حمل‌ونقل و ترافیک عملیات احداث آنها آغاز شد و امیدواریم با تکمیل این پارکینگ‌ها در سال جاری بتوانیم ظرفیت پارکینگ‌های منطقه را افزایش دهیم.

شهردار منطقه ۱۰ ادامه داد: پارکینگ طبقاتی گلستانی در ۹ طبقه پارکینگ یک طبقه زیر زمین، یک طبقه همکف و هفت طبقه روی زمین با ظرفیت ۲۶۷ واحد پارک خودرو در زمینی به مساحت ۱۵۷۵ مترمربع و با زیربنای ۱۱ هزار و ۳۸۸ مترمربع احداث می‌شود.

به گفته وی، احداث پارکینگ اعتماد به دلیل بافت متراکم و نفوذناپذیری محدوده مجاور این ملک، به صورت زیرسطحی در چهار طبقه با ظرفیت ۲۷۳ واحد پارک خودرو در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۰ هزار و ۴۰۰ مترمربع در دستورکار قرار گرفته است.

اخ‌الصنایع اضافه کرد: به دلیل زیرسطحی بودن پارکینگ اعتماد، مقرر شده در فضای آزاد شده سطح زمین، مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی احداث شود.

وی گفت: هم‌ اکنون عملیات اجرای طرح احداث ۲ پارکینگ گلستانی و اعتماد در مرحله خاکبرداری بوده و با سرعت در حال انجام است.

کد خبر 841263

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha