عیسی آل‌کثیر تا به حال در یک فصل بیشتر از ۴ گل برای پرسپولیس نزده است و هیچ‌گاه در گلزنی آمار خوبی نداشته است. 

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ عیسی آل‌کثیر که بعد از یک انتقال جنجالی به سپاهان در تابستان، دوباره در نقل و انتقالات جنجالی به پرسپولیس برگشته، یکی از مهره‌های فیکس و کلیدی این تیم در نیم فصل دوم به حساب می‌آید و تا الان هم گل‌های مهمی برای تیمش زده است.

آل‌کثیر که روزهای عجیبی مثل محرومیت و مصدومیت طولانی را در پرسپولیس تجربه کرده، انگیزه زیادی برای درخشش در این فصل دارد. با این حال عیسی می‌خواهد از شر یک طلسم هم عبور کند و آمار منفی خود را در پرسپولیس بهتر کند.

آل‌کثیر در همه فصل‌هایی که در پرسپولیس بازی کرده هیچوقت نتوانسته بیشتر از ۴ گل برای سرخ‌پوشان به ثمر برساند. عیسی از زمان بازگشتش به پرسپولیس تا حالا ۲ گل در لیگ برتر برای پرسپولیس زده و امیدوار است در بازی‌های باقی مانده تعداد گل‌هایش را از ۴ بیشتر کند تا طلسمش با پیراهن پرسپولیس شکسته شود و دستکم تعداد گل‌هایش در یک فصل از انگشتان یک دست فراتر برود!

کد خبر 841387
منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 0
    او قاتل استقلال است و گل های حساسی به این تیم زده در بازی با استقلال دروازه بان استقلال بدجوری از عیسی می ترسید ویک تیکه توپها را می زد تو اوت
  • ع ق QA ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    1 0
    خوب ما ازش راضی هستیم با ارسلان مطهری مقایسه کن که یک سال و نیم گذشته نه گل زد نه پاس گل داد بعد هم تزریقش کردند به تیمی دیگه