رژیم صهیونیستی از نگاه جمهوری اسلامی ایران یک رژیم جعلی و غیرقانونی است و به فرموده حکیمانه و منطقی حضرت امام که به خط استراتژیک ایران اسلامی تبدیل شده است، باید از جغرافیای سیاسی جهان محو شود.

شریعتمداری

به گزارش همشهری آنلاین حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان نوشته است:

۱- جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق تعدادی از مستشاران نظامی سپاه در سوریه را به شهادت رساندند که گفته می‌شود سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان نیروی قدس و معاون ایشان نیز در شمار شهدا هستند. یک منبع نظامی سوری اعلام کرد افرادی که در کنسولگری بوده‌اند به شهادت رسیده و یا مجروح شده‌اند. تا این ساعت هنوز ابعاد این جنایت رژیم صهیونیستی و تعداد شهدا و مجروحان به درستی معلوم نشده و یا اعلام نشده است! ولی گفته می‌شود که احتمالاً تعداد شهدا به ۷ نفر می‌رسد.
۲- آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی بارها از جمهوری اسلامی ایران به عنوان اصلی‌ترین دشمن اسرائیل یاد کرده و اعلام داشته‌اند جنگ کنونی که شرایط رو به زوال اسرائیل را رقم زده است، با مدیریت و حمایت ایران اسلامی شکل گرفته و دنبال می‌شود. صهیونیست‌ها که این روزها با حرکتی پُرشتاب روی قوس نزول قرار گرفته و به سقوط نزدیک شده‌اند و پایان عمر پلید خود را به چشم می‌بینند با برداشت فوق‌الذکر به کنسولگری ایران در دمشق حمله کرده‌اند و این حرکت به وضوح نشان می‌دهد، جنایتکاران صهیونیست به آخر خط رسیده‌اند که به سیم آخر زده‌اند. نیم ساعت قبل (اکنون ساعت ۸ شب ۱۳ فروردین است‌) شبکه تلویزیونی NBC آمریکا اعلام کرد؛ «‌اسرائیل با حمله به سفارت ایران به دنیا نشان داد که به پایان خط و آخر موجودیت خود رسیده است‌».
۳- در حقوق بین‌الملل (کنوانسیون وین‌) حمله به سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌ها ممنوع اعلام شده است. رژیم صهیونیستی از نگاه جمهوری اسلامی ایران یک رژیم جعلی و غیرقانونی است و به فرموده حکیمانه و منطقی حضرت امام که به خط استراتژیک ایران اسلامی تبدیل شده است، باید از جغرافیای سیاسی جهان محو شود. اما، سازمان ملل، این رژیم خبیث و جنایتکار را به رسمیت شناخته است. رژیم صهیونیستی برخلاف قوانین شناخته شده در حقوق بین‌الملل به کنسولگری ایران در یک کشور ثالث حمله نظامی کرده است، بنابراین و بر اساس اصل «‌مقابله به مثل‌/ retaliation» حمله به سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های رژیم جعلی اسرائیل در هر یک از کشورهای دیگر، حق مسلم ایران اسلامی است و سازمان ملل متحد که رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخته است باید اولاً؛ مفاد کنوانسیون وین و ثانیاً؛ اصل شناخته شده مقابله به مثل در حقوق بین‌الملل را محترم شمرده و از حمله ایران به مراکز دیپلماتیک رژیم جعلی اسرائیل حمایت کند. اگرچه ما برای احقاق حق خود نیازی به تأیید یا تکذیب سازمان‌های بین‌المللی نداریم.

کد خبر 841458

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • رضا هاشمزهی IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    1 1
    کاملا موافقم . سفارتهای و کنسولگریهای صهیونیست‌ها در منطقه مورد حمله از سوی ایران ؛ لبنان و یمن مورد حمله قرا گیرد.
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    0 1
    دستور ارمنستان
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    1 1
    حمله اسرائیل به کنسولگری ایران 100 درصد فقط با دستور مستقیم آمریکا صورت گرفته است
  • IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    1 1
    ایران متأسفانه هنوز هم درک نمی کند، نمی داند و نمی فهمد که شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها و حامیانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
  • IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    1 0
    و این در حالی است که در این مدت 7 ماه در غزه بیش از 35 هزار نفر توسط اسرائیل و آمریکا قتل عام شده اند متأسفانه شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نکرده است شرم آور و تاسف بار است.
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 0
    حمله به سفارت در داخل كشور ديگر چون كشور ثالث وظيفه از حفاظت سفارت را دارد بنابراين ما با كشور ثالث هم درگير مي شويم و خلاف مقررات بين المللي است بدون احساسات اقدام قانوني انجام دهيم تا در دنيا اسرائيل رسوا شود همچنانكه رسوا شده است
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 0
    اسراعیل به اندازه کافی مفتضح ورسوا ومنفور شده ونیازی نیست تابازهزینه جهت رسوایی اوبدهیم .نیروی زمینی مقاومت رابداخل اسقاطیل ببرید
  • علي صفاري IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 0
    باز دمدت گرم که موضع گیری شفافو همسو با مردم ابراز میکنی اگر نتقام ترور های قبلی را گرفته بودیم اینگونه ضربه نمی خوردیم