همشهری آنلاین: نایب رئیس فدراسیون فوتبال و مدیر کمیته تیم‌های ملی با تاکید بر اینکه خداحافظی مهدی مهدوی کیا و علی کریمی از تیم ملی یک تصمیم حرفه‌ای و کاملا شخصی بوده است، وجود هرگونه فشار برای خداحافظی این دو بازیکن را رد کرد.

مهدی تاج در گفتگو با خبرنگا مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: این دو بازیکن سال‌ها برای فوتبال ایران تلاش کردند و افتخار آفریدند که باید به نحو شایسته ای از تلاش هایشان تقدیر کرد.

وی افزود: مهدوی کیا و کریمی از سرمایه های بزرگ فوتبال ایران هستند که در طول سال‌ها حضور در تیم ملی با جان و دل بازی کردند و در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 نیز از هیچ تلاشی برای تیم ملی فرو گذار نبودند.

تاج ادامه داد: شخصا از عملکرد این دو بازیکن بزرگ در دیدارهای اخیر تیم ملی فوتبال کشورمان راضی هستم و مطمئنا اگر خودشان تمایل داشته باشند بازی خداحافظی باشکوهی را برایشان تدارک خواهیم دید تا وداع شیرین و بیادماندنی با بازی در تیم ملی فوتبال ایران داشته باشند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان مطرح شدن شایعاتی مبنی برتحت فشار بودن این دو بازیکن برای خداحافظی را رد کرد و گفت: به هیچ وجه این مسائل صحت ندارد و مهدوی کیا و کریمی با تصمیم شخصی شان از تیم ملی خداحافظی کردند. مسائلی هم که در مورد نگه داشتن پاسپورت و سایر اتفاقات مطرح می شود کذب محض است و زایده تخیلات برخی هاست.

مهدی تاج که صبح چهارشنبه در اردوی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان حضور یافته بود در این مورد نیز گفت: هدف فدراسیون فوتبال تمرکز روی تیم های پایه و برنامه ریزی برای موفقیت ملی پوشان نوجوان در مسابقات جام جهانی الجزایر است که تلاش کرده ایم با تشکیل و تدارک اردوهای مناسب آنها را به بهترین شکل ممکن آماده کنیم.

تاج در مورد تمدید قرارداد افشین قطبی گفت: مجموعه فدراسیون فوتبال نظر مثبتی بر روی ادامه همکاری با افشین قطبی دارد و مذاکرات و بررسی ها در این مورد ادامه دارد تا در آینده ای نزدیک قرارداد وی را تمدید کنیم.

کد خبر 84193

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز