بیرانوند در صحبت‌هایی که با اوسمار داشته، تاکید کرده که اگر زودتر عمل جراحی‌اش را انجام دهد می‌تواند سه هفته‌ای خودش را به بازی‌های پرسپولیس برگرداند.

بیرانوند

علیرضا بیرانوند در اردوی اخیر تیم ملی از ناحیه مچ دست احساس درد کرد و بعد از مشورت با کادر پزشکی تیم ملی از مچ دستش ‌ام‌آرآی گرفت و مشخص شد که مصدومیتش جدی است و اگر بخواهد با این وضعیت ادامه دهد شاید مجبور شود مدت زیادی را دور از میادین باشد. بیرانوند برای اینکه بهتر تصمیم بگیرد جواب ‌ام‌آرآی خود را نزد چند پزشک متخصص داده است و آنها بازی با این وضعیت را برای او چندان خوب ندانسته و احتمال شدت یافتن مصدومیتش را زیاد دانسته‌اند. از طرفی بیرو بعد از هر جلسه تمرینی درد دارد و این مساله برایش آزاردهنده شده است.
در همین راستا بیرو سه‌شنبه‌شب بعد از تمرین جلسه‌ای را با کادر پزشکی و اوسمار برگزار کرده و اعلام داشته که قصد دارد به‌زودی مچ دستش را به تیغ جراحان بسپارد.
اوسمار در این مورد نظر کادر پزشکی را هم پرسیده است و آنها نیز نظرشان این است که بیرو می‌تواند با درد بازی کند اما باید این شرایط را بپذیرد. دروازه‌بان شماره یک تیم ملی که برای پرسپولیس نیز یک وزنه به حساب می‌آید تصمیم خودش را برای انجام عمل جراحی گرفته و اعتقاد دارد که نمی‌خواهد اشتباهی کند که بعد مجبور شود تاوان سنگینی را پس دهد. ضمن اینکه اوسمار هم در این زمینه تصمیم‌گیری را به خود بیرانوند سپرده است.
اما مدیریت باشگاه پرسپولیس بعد از مشورت با کادر پزشکی با تصمیم بیرانوند برای انجام عمل جراحی مخالفت کرده و خواستار این شده که او در این برهه حساس تیم بهتر است با درد بازی کند. مساله‌ای که چندان به مذاق بیرو خوش نیامده، چراکه سلامتی‌اش را در اولویت قرار داده و باشگاه را مقصر می‌داند که نتوانسته یک گلر مطمئن برای جانشینی او در چنین مواقعی جذب کند.
ناگفته نماند که بیرانوند در تعطیلات نیم‌فصل چند گلر را به باشگاه معرفی کرده بود که برای جذب یکی از آنها اقدام کند. افشار صداقت، پیام پارسا و محمدحسین اکبرمنادی دروازه‌بان‌هایی بودند که بیرو پیشنهاد جذب آنها را به درویش داده بود که هیچ یک از آنها جذب نشدند.
البته در این میان رشید مظاهری نیز علاقه‌مند بود که سرخپوش شود اما بیرو مخالف جذب او بوده و هست. در بین گلرهای نامبرده هم اکنون منادی و مظاهری بدون تیم هستند و می‌توانند به عنوان بازیکن آزاد در صورت نیاز به لیست سرخپوشان اضافه شوند.

تاکید بیرانوند به عمل جراحی


بیرانوند در صحبت‌هایی که با اوسمار داشته، تاکید کرده که اگر زودتر عمل جراحی‌اش را انجام دهد می‌تواند سه هفته‌ای خودش را به بازی‌های پرسپولیس برگرداند. از این رو اگر او طی امروز و فردا دستش را عمل کند می‌تواند تا هفته دوم اردیبهشت آماده بازگشت به میادین شود. در این مدت پرسپولیس بازی با تیم‌های گل گهر، ملوان و صنعت نفت را در لیگ پیش‌رو دارد و در تاریخ هفتم اردیبهشت هم مقابل آلومینیوم در اراک در رقابت‌های جام حذفی به میدان خواهد رفت.
بیرو در صورت عمل جراحی این بازی‌ها را از دست خواهد داد و می‌تواند امیدوار باشد که در بازی پرسپولیس مقابل سپاهان که بعد از بازی این تیم با آلومینیوم اراک خواهد بود، به میدان برود.
ناگفته نماند که اوسمار اگر خواهان جذب گلر شود آن وقت پرونده جذب مهاجم در پرسپولیس تا پایان فصل نیز بسته خواهد شد، از این جهت که لیست سرخپوشان فقط یک جای خالی در رده بزرگسالان دارد؛ مگر اینکه این تیم گلر زیر ۲۳ سال بگیرد که اوسمار پیش از این با این مساله مخالفت کرده و تاکید داشت که اگر قرار به جذب دروازه‌بان باشد باید گلر باتجربه و میدان‌دیده به خدمت بگیرند.

کد خبر 842054

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 22
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 9
  • حصارک،،،کرج IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    39 13
    جناب درویش ،اصلا گوش به حرف بیرو نده یه گلر کار بلد جذب کن ۹بازی پرسپولیس حکم فینال را دارد ،اگه قهرمانی میخاهی بسم الله ،بیرو تا جراحی کنه ۳،۴ هفته هم نیست یکهفته هم بماند برای رسیدن به تیم میشه ۵ هفته دیگه دخل پرسپولیس آمده،رفیعی دروازه بان جوانیه معطلی داره تا از استرس و اضطراب دور شه
    • خونم قرمزه❤ IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      37 7
      با سلام خدمت عزیزان!! اولا چجوراست که در سطح فوتبال (مثلا) کاملا حرفه ای در کشورمان یک دروازبان باید برای یک تیم به اینهمه بزرگی و هواداران بیشمارش تصمیم بگیرد که چه دروازبانی بیاید یا نیاید؟؟ یعنی باشگاه پرسپولیس با اینهمه قدمت و افتخارات و بازیکنان بنام و اسطورهای بزرگ که در آن بازی کرده اند اینقدر بی در و پیکر و بی صاحب است که بک دروازبان برایش تصمیم بگیرد که چه کسی بیاید با نیاید؟؟؟ یعنی باور کنیم شایعه رفتن یحیی گل محمدی زیر سر بیرانوند است؟؟؟ فکر نمیکنید زیادی ما هواداران و فوتبال دوستان بخاطر فقط گرفتن یک پنالتی از رونالدو این دروازبان را گندش کرده ایم و خیلی لی لی به لالایش گذاشته ایم؟؟؟ یعنی باشگاه پرسپولیس اینقدر بی در و پیکر است؟؟ مگر بیرانوند چه جایگاه ویژه ای در باشگاه پرسپولیس دارد؟؟؟
  • ن IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    44 4
    همه شون فیلم بازی می کنن. چطور رفته بود گشت و گذار؟ دستش کجا شکست توی گشت و گذار یا تیم ملی؟
    • لنگی بی اصالت IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      18 18
      دستش که نشکسته توکش اومده
  • لنگ سوراخ IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    21 40
    هرکاری کنی نهایت سوم میشید
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      31 9
      جدی میفرمایید ؟؟
    • علیرضا IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      17 2
      آخی
  • کیسه سوز US ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    28 9
    اونی که چرت وپرت میگه باید بگم بشما ربطی ندارد که چی شده
  • حسین IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    36 9
    بیرو همونطور که سطح فنیش به نسبت پایین اومده.از طرفی دایره وظاژفش رو بیشتر یخواد.دروازبان کم تجربه و ضعیف معرفی میکنه که خودش با هر خطایی تو دید باشه بازم.مثلا چرا رشید مظاهری رو موافق نیست چون میترسه جاش رو بگیره.اصلا مسیول نقل و اناقالات هست مگه.
  • ع IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    13 16
    اکبرمنادی دروازه بان خوبیه اقدام کنن برای جذبش قبل بازی باگل گهربرای مهاجم هم اسم وحدت حنانوف ازلیست خارج کنن تاجاخالی بشه برای بزرگسالان الان که مصدوم شده
  • Mehdi IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    12 8
    اکبرمنادی ازهمشون بهتره
  • ali IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    21 7
    بیرانوند خودش گلر نیست بعد راجب جذب گلر تصمیم میگیره ببینین وضع باشگاه چقد خراب شده که بیرانوند جذب مربی و گلر میکنه
  • محمد پرسپولیسی US ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    24 9
    اینجور که معلومه اگه بیرو بخواد جراحی کنه شش هفتاد از مهمترین بازیهای تیم رفته، از آقای درویش خواهش میکنیم که یه گلر با تجربه بگیره واسه ادامه فصل، و به حرفهای بیرو گوش ندن
  • ح IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    27 7
    این همه بازیکن پرسپولیس تو تیم ملی مصدوم شدن و تیم ضربه خورد اما هیچ گونه غرامتی پرداخت نشد این بازیکن ها باید به شدت جریمه بشن و از قراردادشان کسر بشه تا بفهمن خودشون از تیم ملی پولشون رو بگیرن باشگاه پول بازیکن رو میده ک خودش ازش بهره ببره تو مهم ترین زمان فصل بازیکن کلیدی رو از دست میدی دیگه امیدی به نتیجه گرفتن نیس
  • سینا IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    24 6
    مگه حالا هر چی که بیرانوند بگه باید همون کار رو کرد؟ کی گفته؟ آقای درویش بکارتون برسید چند روز دیگه بازی مهمی داریم و سه امتیازشم لازم داریم، مگه تیم پرسپولیس کودکستانه که هر کسی هر کاری بخواد انجام بده؟ این بچه بازیها از کجا میاد واقعا نمیدونم؟ فقط دوست دارین صدای ما هواداران رو در بیارید خدایی..
  • محمود IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    17 2
    خب بگه بیرانوند؟ دو روز دیگه بازی داریم ها؟ میخواید اصلا واسه خاطر ایشون کسی تو دروازه واینسته؟ اصلا معلوم هست تو باشگاه پرسپولیس چه خبره؟؟؟؟؟؟
  • حامد IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    16 5
    دیگه بجای پرسپولیس باید گفت کودکستانیس
  • تاجی💙 IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    14 28
    بهتون میگم همکاری تیم لنگ دروازبانتونه و تو هر کاری دحالت میکنه شما لنگیا هی بگید نه؟ حالا تحویل بگیرید؟ زیرآب یایا جان گلممد رو هم همین دروازبانتون زد 😂😂😂😂
    • رضا US ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      19 6
      این موضوع به شما ربطی نداره . شما فعلا فکر اتوبوس خودتون باشید چون بزودی پنچر میشه
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    0 1
    اخه این سه گلرکه بیرانوندمعرفی کرده کی اینارامیشناسه ...اگه خوب بودن لیگ دسته سه نبودن ..ضمن اینکه مظاهری هم خوب نیست
  • آرمين IR ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    0 1
    مگه نقل انتقالات تموم نشده درضمن اكبر منادي استقلالي تيره
  • محمد IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    0 2
    پرسپولیس باید یک مهاجم ششدانگ جذب کند با داشتن آقای رفیعی و مدافعان پرتلاش و کاربرد نباید نگران دروازه باشد به امید قهرمانی پرسپولیس یاعلی مدد