مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۷
۰ نفر

گروه شهری: کنکوری‌ها می‌توانند با ارائه کارت به‌صورت رایگان از مترو و اتوبوس‌های بلیتی استفاده کنند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: جریان ترافیک پایتخت عادی است و به جز مواردی از تراکم ترافیک در خیابان‌های محدوده مرکزی شهر طی ساعات عصر، مشکل غیرطبیعی در وضعیت ترافیک پایتخت وجود ندارد.

سیدجعفر هاشمی تشکری در حاشیه جلسه ملاقات مردمی با شهروندان در بوستان گفتگو خاطرنشان کرد: همه ساله همزمان با آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی و شروع سفرهای تابستانی از حجم ترافیک تهران کاسته می‌شود که امسال نیز شاهد کاهش ترافیک در این ایام هستیم.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن کنکور سراسری دانشگاه‌ها و پیش‌بینی تراکم ترافیک در روزهای برپایی کنکور، آشنایی قبلی با مسیرهای منتهی به محل‌های برگزاری کنکور و انتخاب وسیله نقلیه مناسب با درنظر گرفتن تاخیرات احتمالی توصیه می‌شود.

هاشمی‌تشکری بیان کرد: همچنین دانش‌آموزان مجاز خواهند بود در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه با در دست داشتن کارت شرکت در کنکور از مترو و اتوبوس‌های بلیتی شرکت واحد به‌صورت رایگان استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه نصب ایستگاه‌های خط 3 اتوبوس‌های تندرو آغاز شده و تجهیزات این خط تا دو هفته دیگر تکمیل می‌شود، تصریح کرد: 3 خط جدید اتوبوس‌های تندرو تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و اصولا توسعه خطوط تندرو هدفی است که به‌صورت جدی مورد توجه مدیریت شهری است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران که در حاشیه برگزاری  دومین جشنواره تابستانی پایتخت  و در محل تشکیل جلسه نظارتی همگانی «1888» در جمع شهروندان سخن می‌گفت، در پایان،  استمرار خدمات‌رسانی از سوی ناوگان حمل‌ونقل شهری به شهروندان تحت هر شرایطی را مورد تاکید قرار داد.

کد خبر 84206

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز