سرمربی برزیلی شناخت چندانی از رشید مظاهری ندارد و فقط از باشگاه پرسپولیس شنیده که او مشتاق است سرخپوش شود

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین دروازه‌بان سابق تیم‌های سپاهان و استقلال بار دیگر برای حضور در پرسپولیس اعلام آمادگی کرده است. رشید مظاهری که در نیم‌فصل به‌شکل عجیبی از تیم نساجی جدا شد، در همان مقطع آماده بود به پرسپولیس بیاید اما علیرضا بیرانوند چندان موافق این انتقال نبود و درنهایت هم این اتفاق رخ نداد. اما در شرایط فعلی اوضاع فرق دارد؛ چراکه نه بیرو برای عدم حضور مظاهری پافشاری می‌کند و نه درویش تمایل دارد در این مورد به حرف گلر تیمش گوش کند.

از این رو تصمیم‌گیرنده اصلی در این زمینه برعهده اوسمار خواهد بود. سرمربی برزیلی شناخت چندانی از رشید مظاهری ندارد و فقط از باشگاه پرسپولیس شنیده که او مشتاق است سرخپوش شود و در شرایط فعلی هم از آمادگی خوبی برخوردار است. اوسمار در نظر دارد با بررسی جوانب مختلف بعد از بازی با گل‌گهر در مورد اضافه شدن رشید مظاهری به لیست تیمش تصمیم‌گیری کند. ناگفته نماند پرسپولیس یک جای خالی در لیست بزرگسالان خود دارد و اگر قرار باشد مظاهری یا هر گلر با تجربه دیگری را جذب کند، آن وقت باید قید جذب مهاجم خارجی را تا آخر فصل بزند. هرچند اوسمار گزینه خاصی هم برای خط حمله تیمش مدنظر ندارد.

کد خبر 842312

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Majd IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    5 3
    اشتباهی بیش نیست،رفیعی و امثال اون باید جانشین علی بی رو باشن،آینده یِ پرسپولیس با اونها شکل میگیره. مظاهری اگه خوب بود نساجی ولش نمی کرد.
  • طرفدار فوتبال IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    6 0
    همه ماازاول هم میدانستیم رشیدپرسپولیسی است وغقط بخاطرلج این باکه جذبش نکرداستقلالی شد. هرچند این بازیکن بایدحاشیه هاراکناربرندثپرهرنیمی که رفت غقط وفقط تمرین کند
  • رضا تاج کبیر IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    2 1
    کاش یک درصد از تعصب و غیرت ما هوادارا رو ایت بازیکتای پول پرست داشتن. حییییف از پیرهنی ک ی زمانی ناصر خان تن کرد و دروازبان تیم بود و توام تن کردی. خودتونو ب چی میفروشین؟؟؟هیچ وقت با امدن ی پرسپولیسی ب استقلال موافق نبودم ب جز مهدی هاشمی نسب و علی انصاریان.با اینکه علی همیشه پرسپولیسی بود اما برای استقلال تعصبی بازی کرد
  • احمد IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    2 1
    اینها میخان رشید ودر برابر لنگ شل کند،لنگ هرگز مظاهری را نمیخواهند
  • حسین مامطیر ۲۴ IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    1 0
    اگر رشید بیاید شاید بین بیرو و رشید رقابت بشه برای دروازه پرسپولیس یا جانشین بیرو برای مصدومیت یا محرومیت دروازه اول پرسپولیس.
  • تاجی سه آتشه IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    1 0
    همیشه قرمزها دنبال بازیکنای حتی ازرده خارج ‌ودیپورتیه سرورش استقلاله؛ بی اصالتی در این تیم بیداد می کنه؛؛؛؛؛؛؛؛
  • Hamid IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    2 0
    سوشا مکانی دوم وا رد تیم لطفا نشود این نقشه تیم های رقیبه تا ستون پنجم وارد تیم بشه
  • سید IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 1
    بازیکنان اضافه استقلال شاید بتواند مثال ریگی شما را نجات دهد 🤣🤣🤣🤣